Gå til innhold

Flere med IKM den 24 juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal vel vi begynne på den evige symptomjakten denne uka vi da! hehe.. :) Har du merket noe enda?

Skrevet

Nei ikke merket noe ennå nei. El er vel akkurat overstått for min del tror jeg. Har ikke testet for el da, men regner med at den var nå en av de siste dagene. Har du merket noe til noe da? En spennende tid vi går i møte....men veldig lenge å vente på IKM synes jeg. Jeg er vel i min 5 eller 6 pp jeg siden september. Den gang ble jeg gravid på første pp, men det ble en MA i desember, og nå forrige måned hadde jeg en kjemisk graviditet ( altså testet svakt positivt 3 dager før IKM og 1 dag etter IKM. Negativt 4 dager over IKM, og begynte å blø dag 5 over IKM )

Skrevet

Veit ikke helt når jeg hadde el jeg heller.. Jeg tester ikke med slike el tester for det blir for mye styr å holde orden på for min del :)

Har ikke merket annet enn at jeg blei skikkelig kvalm i helgen.. men om det hadde noe med dette å gjøre det veit jeg ikke.. Jeg er (som du ser på nicket) i min 4 pp siden september.. Syklusene mine har vært på 93, 120 og 45 hittil.. :( skulle ønske jeg hadde vanlige sykluser jeg.. Da hadde jeg hatt min 9 pp nå eller noe..

En MA? uff.. Hvor langt var du på vei?

Skrevet

Var 11+ 3.

Sist jeg var gravid merket jeg jo ingen symptomer før i uke 6, da kvalmen plutselig kom som kastet på meg. Hadde akkurat sluttet på pillen også, og hadde ikke fått mens etter pillemensen. Derfor var jeg også da ca 6 uker på vei før jeg visste at jeg var gravid, fordi at testene slo ikke positivt ut før 12 dager etter IKM.

Skrevet

Åja, jeg er veldig takknemmelig for at jeg har en stabil syklus på 32 dager :-) Det var den før jeg begynte på pillen, og det har den vært etter at jeg sluttet på den også. Utrolig glad for det. Kjedelig for dem som har lange sykluser :-(

Skrevet

Uff så kjedelig.. oxo så langt på vei også da.. :( Føler med deg/dere..

Ja stabile sykluser skal man prise seg heldig med :)

Vi får håpe det klaffer for oss denne gangen da! :)

Har hatt en skikkelig følelse på at det kommer til å bli min tur denne måneden! :)))

Skrevet

Vil ønske deg lykke til med denne pp jeg:-)

håper det klaffer for oss begge denne gangen:-)

Vi får følge med hverandre mot IKM

Skrevet

Det får vi gjøre! Ønsker deg også masse lykke til! Også skal jeg krysse fingrene for deg :)

Skrevet

Skal krysse fingrene for deg jeg også Tinemor :-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...