Gå til innhold

Eg plages med utrolige smerter i magen

Anbefalte innlegg

Men dette ligger i at eg ikke klarer å få av meg noe - eg klarer bare å få av meg avføring hver tredje dag nå i litt over en uke.

Eg har hatt et par netter her eg ligger å vrir meg i smerter som brer seg over nedre del av magen. Luft og et resultat av at eg ikke får av meg noe.

Tror eg iallefall... ?

Eg spiser vel egentlig veldig variert, fisk, kjøtt, frukt og grønt.

Varierer mellom grovt, kneip og fullkornbrød.

Brus blir det lite av siden den ikke hjelper på tørsten og potetgull blir det veldig lite av. Så klarer ikke å se om det er noe eg spiser som gjør at magen min blir så treg.

Andre som har opplved lignende nå eller før, hva har dere gjort eller gjorde?

Avføringsmiddel?

Fortsetter under...

hvor langt er du på vei?

jeg er 14 uker og 3 dager i dag, har vært plaget med hard avføring og spurte her inne om noen hadde noen tips som ikke inneholdt fiberrik mat og mosjon hehe... (syns ikke det hjalp meg noe)

da fikk jeg et tips om å spise en kiwi hver dag og det funket med en gang på meg:D

så det kan du jo prøve:)

Hadde litt treg mage i begynnelsen jeg ogsaa, men ikke saa ille som det du har. Drikk masse vann! Da klarer kroppen aa nyttiggjoere seg fiberen i maten, og ting gaar gjennom systemet igjen. Moden mango er ogsaa en type frukt som hjelper godt paa fordoyelsen. Og varm melk! Drikk den saa varm som du klarer. Hvis jeg har lett forstoppelse saa har ihvertfall den melken ofte hatt ganske umiddelbar virkning paa meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...