Gå til innhold

Første tann

smaskeli fødte 20 jan 2007

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag kom første tann opp gitt. Så moro ;o)))))))))))))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så gøy, jeg går også å bare venter på at det skal dukke opp tenner her også!! Er det slik at de bare dukker op en dag?? He he sikkert dumt spm;-)? Det er bare det at lille gutt her må ha noe i munnen hele tiden, og når han biter på fingeren min merker jeg jo at det er fordi han klør....

Skrevet

Får vel gjerne et forvarsel:)

Her har det klødd i munnen til lille leeenge, og når jeg løfter opp leppene hennes ser jeg at begge fortennene står og skinner, klare til å komme ut, men de har altså ikke kommet seg gjennom ennå *;) Skjer vel snart!

Skrevet

Nei, hun hadde en hvit prikk der en stund så den var ventet, plutselig var den gjennom på fredag ;o))))

Skrevet

Grattis med den første tannebissen!:)

Her er det bare evindelig gnaging på alt og alle, men ikke noe mer på gang så vidt jeg kan se (og kjenne).

Skrevet

så morro :) Nå må dere frem med tannkosten da !! *puss puss så for du en suss...* Er sikkert ikke lenge før det kommer flere tenner. Gråt hun noe før tanna kom igjennom ?

Skrevet

Nei gråt ingenting hun ;o)))

Skrevet

Da har den første tanna meldt sin ankomst her også, så all siklingen og gnagingen har ikke vært forgjeves!

Mannen min oppdaget den først da Sebastian beit han i fingeren. Heldigvis har ikke jeg merket noe under amming enda, og håper det fortsetter sånn:)

Skrevet

Grattis med den første tanna:=))) så morro....Ida sin bror på tre år var kjempe treg med å få tenner så blir spennende å se om hun også får sin første sent:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...