Lykkeliten *På overtid* Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg lurte på om noen har noen solskinshistorier jeg Har vært prøver i 9 måneder nå, men har bare hatt 4 pp`r, så er litt kje av å vente på tanta.. Mine sykluser har vært på 93, 120, og 45.. siste gangen fikk jeg primolut tabl for å sette i gang mensen.. og så fikk jeg pergo for eggløsninga.. Har IKM den 24 og jeg har så trua på at det klaffer denne måneden! Det er sikkert bare fordi jeg går på pergo denne måneden, og jeg er så utrolig redd for å bli skuffa... Veit det er mange her inne som har prøvd myyyye lenger enn meg, men har hatt noen skikkelige deppe perioder pga syklusene og at venner rundt meg får barn, og jeg ikke engang klarer å få mensen.. Også er jeg redd at hvis jeg ikke blir gravid denne måneden så kommer jeg nok engang til å sitte og vente på tanta... sukk... Det er ingenitng mer i denne verden jeg vil enn å få en liten en... jeg vil jeg vil jeg vil!!!!
trebarnsmamma? Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Min solskinnshistorie: jeg har både pcos OG lavt stoffskifte, så jeg fikk beskjed om at det ikke var noen tid å miste med tanke på prøving. Begge disse diagnosene gjør det vanskelig å bli gravid. Jeg spiste lavglykemisk mat og vi hadde sex annenhver dag i 3 måneder, og der satt han, gutten vår som nå straks er ett år! Jeg har omtrent like håpløse sykluser som deg. Klem! Min gynekologspesialist sa en ting: mest mulig sex! Og det funket jo for oss...
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Åååh! Nå kjente jeg det lettet i magen Blir så glad av å høre slikt jeg! Så kjempe fint for deg! Hvor lenge har du prøvd på nr 2?
trebarnsmamma? Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Vi venter på at systemet mitt skal komme i gang igjen, har ikke hatt TR på besøk siden jeg fødte enda :-) Men hun burde jo komme etter hvert, eller kanskje jeg slipper å få henne på besøk i det hele tatt før nestemann sitter? Hihi! I hvert fall: jeg lå endel på sykehus i svangerskapet, og alle legene som så diagnosene mine (kroniske sykdommer føres inn på helsekort for gravide som man alltid har med seg når en går gravid), sa det var et lite mirakel at vi hadde blitt gravide så fort. Nå glemte jeg helt i farten her å nevne at jeg gikk til fotsonebehandling, tror faktisk det kan ha hatt en effekt på EL! Tenker litt på å begynne med fotsone igjen til høsten.
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 fotsone?? Hva er det for noe? Du har ventet en stund på tanta du også da?! ja vi kan jo egentlig håpe på at den ikke kommer før nestemann! Det hadde jo vært ypperlig.. Ingen tr men allikevel gravid
trebarnsmamma? Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Fotsoneterapi er en type behandling som går på at vi under føttene har punkter som tilsvarer alle stedene i kroppen. Fotsoneterapeuten stimulerer disse punktene alt etter hvor du skal behandles. Jeg fikk øreakupunktur i tillegg under behandlingen, dette skal styrke behandlingen under føttene. Fotsoneterapi er visstnok en flere tusen år gammel behandlingsform. Jeg fikk hyppigere EL av det i hvert fall :-) Ja, enn om vi bare hadde vært gravide! Jeg føler meg ikke spes. gravid, men det er jo lov å håpe. :-)
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2007 Det trur jeg jeg vil prøve også! Blir jeg ikke gravid denne måneden da skal det frem med nåler og puter og så skal man se det går veit du! Føler meg ikke noe gravid jeg heller, men vi kan krysse fingrene på at vi er av de som ikke får noen symptomer
trebarnsmamma? Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Enn om jeg hadde vært... Sist gang kastet jeg opp fra krysset lyste blått mot meg og til lillegutt var født! ... Skjelver litt i knærne ved tanken på et nytt svangerskap, men hva er vel 9 mndrs helvete mot et helt liv.
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2007 uff slik å forstå... Ikke akkurat heldig med det da! Men jeg skal ønske kvalme og alt velkommen jeg bare jeg blir gravid! Med glede! heheh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå