surrehodet:) Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Trenger hjelp fort, åååå alt for sent å begynne med det nå...gjesp...men må ha det ferdig til i morgen... Hjelp, noen;)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Roser er røde Fioler er blå Jordbær er søte Og du like så ...syns jeg er søt
Nickeguri Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Når du blir gammel og grå og ingen vil ha deg, så sett deg på taket og la kråkene ta deg. Når berg og dal oss skiller, og du meg ikke ser, så husk at det var...... som disse linjer skrev.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg fant en blomst så blå den skal du av meg få jeg fant den på en vei den het forglem-meg-ei Når berg og dal oss skiller og du meg ikke ser så husk at det var..... som disse linjer skrev
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Når du blir gammel og sitter i kroken, da blir det morsomt med minneboken. mammas jente/gutt, pappas skatt, hele husets apekatt Når berg og daler oss skiller, og du meg ikke ser, så husk at det var "Sirkeline" som disse linjer skrev La meg sitte i ditt minn, på et bitteliten pinne
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Fant frem min egen minnebok jeg nå. Fikk den da jeg var 5 år. Koselig å sitte å bla i den fillete boka...mimre mimre... "Sirkeline" er et lite troll, ligner nesten Colargol. Finner på så mye tull, ellers er hun god som gull. Når du går og plukker blomster, plukk da også en til meg. Når du teller dine venner, glem da ei å telle meg. Blant alle blomster i østog vest er du den blomsten jeg liker best. Hvis blomsten visner og faller hen, da har jeg mistet min beste venn.
roxanne Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Donald er en gøyal fyr- leser du hans eventyr? Ja - det gjør du vel, du som er så gøyal selv :-) Vær tro som gull og sterk som stål. Da når du livets store mål! V LEV - på en karamell! L
newdawn Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Med pudder i veska, og nesa i sky vandrer.... i ....by.
Odine! Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Jeg er ingen diktemaker, men jeg liker brus og kaker. Jeg er ingen Ole Bull, derfor blir det bare tull. ---- XXX går i tredje klasse og hun sitter på en kasse. Foran henne sitter frøken, hun er også med på spøken. ----- Når du blir gammel og ingen vil ha deg, så sett deg på taket og la kråka ta deg. ------ Lat lykka gro som graset bak do! ------ (navn), (navn), hva finner du på? Hopper i senga med treskoa på! -------- Når du engang på din vei finner en forglemmegei, så ta den opp og tenk på meg. ---- Jeg ønsker deg alt godt, men ikke barn som Knoll og Tott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå