Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 for kjønssykdommer når man blir gravid? HIV og clamydia og sånn?
♥2 små gull♥ Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg ble ikke. De tok aldri GU på meg under graviditeten. Kun blodprøve for å sjekke HIV.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 De sjekka alt på meg. Eller jeg tenkte vel også som så, at når man først får alle sjekkene gratis, så hvorfor ikke bare ta alt sammtidig.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 D e ikkje lnger obligatorisk å ta en GU pga graviditet lenger. HIV sjekke dæm via blodprøve men da må dæm ha ditt samtykke.
♥2 små gull♥ Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Jeg spurte både lege og jordmor om de skulle ta for sikkerhetsskyld. De sa begge at ultralyden i dag er så bra at man ikke trenger GU med mindre man mistenker kjønnssykdommer. De vil "grave" minst mulig oppi der under svangerskap for å ikke risikere at noe skjer.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Vil klamydia alltid bli oppdaget ved GU, eller må det en prøve til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå