Gå til innhold

Hvorfor er det så stille da????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, det er stille her. Er det fordi vi alle er så utmattet og lei av å mase at vi ikke orker å påminne oss selv om hvor tarvelig det er å være alene om babyønsket?? (hehe... tarvelig... fnis... vet ikke hvorfor akkurat det ordet dukket opp men.. det er jo faktisk litt beskrivende for situasjonen).

For min del handler det mye om tid rett og slett, jeg har litt liten tid nå om dagen og i de neste månedene egentlig. Men har planer om å delta veldig aktivt her inne igjen når det værste stress-perioden er over. hi hi... for jeg elsker jo egentlig å diskutere dette temaet, selv om jeg noen ganger tenker at det på sett og vis er litt trist å sitte på nett og diskutere nettopp dette... :( Men, men... sånn er det!

Ja, ja: men dere andre da? Hvorfor er det så stille her? Er det kanskje rett og slett fordi vi alle igrunn også har et liv på utsiden! isåfall er jo det veldig bra

kjør debatt: hvorfor ønsker så få å diskutere sine uklare menn for tiden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del har det ikke skjedd så mye på denne fronten i det siste og heller veldig mye ellers som eksamen, fint vær, skole osv. Tipper folk kommer sterkere tilbake til høsten. Men det har kommet noen nye "fjes" inn her da og det er jo koselig.

Skrevet

Jeg er her mindre nå pga at min mann er jo klar! *hihi*

Er bare jobb som ikke er i boks, enda!!

Begynner å bli rimelig lei av å vente nå, men denna jobben dukker nok opp etterhvert!

Babycakes og dreamer har jo blitt prøvere begge to, så derfor er jo ikke de her..

Men som Frøkna sier, det er jo kommet noen nye fjes her da! :o)

Skrevet

Sant at det har kommet mye nye fjes her inne... Kanskje fordi jeg ikke har gløtta innom siden i vinter en gang...:) Så jeg er ikke ny, altså... bare dabber av av og til *tihihi* ....... noen som vet noe om *bubbs* ? Har hun blitt gravid? Skiftet nick?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...