Gå til innhold

Annenhver dag eller hver dag metoden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne måneden har vært tillegnet annenhverdag metoden....!

Skrevet

vi kjørte annenhver dag metoden,ble 2 dager på rad en gang da.

men det hjalp vistnok,er gravid igjen om ikke testene lyver:)

hadde en SA 15.mai

Skrevet

brukte annenhverdag metoden her og testet positiv med svak strek imorges. er 3 dager over ikm..Da er jeg vel gravid.

Skrevet

vi kjører på med annenhver dag.. satser på en spire nå....

har el denne uken, driver å testes, bare så jeg skal vi når jeg kan (ikke) vente tanta

Skrevet

vi kommer til å kjøre hver dag metoden.. men hvis mannen har dårlig kvalitet, hva er lurest å gjøre da??

Skrevet

Midlin: Hvis kvaliteten er dårlig så lønner det seg å prøve annenhver dag metoden..

Skrevet

Annenhver dag funket som gull for oss med nr. 1 i hvert fall :-)

Skrevet

Mannens rumpetroll trenger å varme opp, så jeg stoler på annenhver dag! Man treffer jo el dagene da uansett!

Skrevet

javel..da tror jeg vi får satse på annenhver dag..men har det noe å si hvor mange gasnger i løpet av en dag man ha rsex..eller holder det med en..

Skrevet

Den måneden jeg ble gravid (mai) hadde vi sex annenhver dag etter mensen ble borte, men med et opphold på 3 dager frem til jeg hadde EL (for at sambo skulle få "fylle seg litt". Jeg fikk positiv EL-test mandag 14/5, og vi hadde sex 14,15 og 16.

Lykke til! :))

Skrevet

jeg har lest et sted at for å få best mulig sædkvalitet hver gang man har sex, bør man ikke ha sex mer enn hver 3. dag. men det gjelder spesielt for menn som har litt dårlig sædkvalitet da:)

Skrevet

Tror det blir annenhver dag framover her, med noe økt hyppighet rundt el, kjenner jeg oss rett. ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...