Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei da er jeg her inne igjen.

vi har nå bestemt oss for å prøve på nr 2.

hvordan er alderen på dere her inne og er det mange som prøver på nr 2 eller er det mest første gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei og velkommen skal du være.

Jeg er 28 år og prøver på nr 1. Har hatt en MA for 2 mnd siden.

Hvor gammel er 1.mann da?

Ønsker deg masse lykke til.

Skrevet

Jeg er 27 og vi skal også prøve på nummer 2! Venter på at TR skal komme tilbake.

Skrevet

Har ei datter på snart 8 mnd., grunnen til at vi har bestemt oss for å prøve igjen allerede nå er fordi vi brukte en god stund på førstemann. tusen takk for det:)

Skrevet

De sier det går mye fortere med nr. 2. Venninna mi prøvde i 5 år med 1.mann og ble gravid igjen når han var 5 mnd.

Skrevet

Hallo

Jeg er 24, men veldig snart 25...=o) (22/6) Har en "liten" gutt på 3,5 år...Og vi prøver på nr 2...=o)

Skrevet

har hørt rykter om at det kan gå rasker med nr 2 så vi håper at det klaffer raskt.

Skrevet

hei. Jeg er 25, hadde MA 31. mai å er veldi klar til å prøve igjen så fort kroppen tillater d:D lykke til til deg;)

Skrevet

Jeg er 24 og vi prøver på vårt første barn. spennende

Skrevet

Hei og velkommen hit!

Vi prøver også på nr. 2. Og jeg er også ny her inne. Jeg er 26år, med en sønn på 4 1/2år fra før. Prøvd siden desember 06, hadde MA i april i år.

Lykke til med prøvingen:) Håper spiren sitter raskt hos deg!

Klem

Skrevet

Heihei, jeg er også ny her. Vi har akkurat bestemt oss for å prøve på nummer 2. Vi brukte laaaang tid på nr. 1 så jeg prøver å holde håpet om en rask graviditet nede, men det er rart nok ikke så lett.

Skrevet

Hei. Jeg er 28, har en på 2 år og har prøvd på nr.2 i et år nå. Hadde SA i mai... venter på TR. og håper spiren sitter denne gangen.... (skal begynne på pergo (igjen, måtte det med nr 1. og) bare TR kommer tilbake..

Skrevet

Hei og velkommen:-)

Vi prøver på nr 2. Jeg er 26 og sambo 25. Nr 1 er nå 20 mnd gammel:-)

Lykke til!!!!!

Skrevet

Velkommen! :)

Jeg er 20 og sambo er 23 og vi prøver på nummer 1 vi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...