Gå til innhold

Har vært på ul.......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så fint at alt så bra ut på Ul. Jeg skal igjen den 25, da er jeg vel ca 14 uker, er veldig spent. Har litt flere gode og avslappede tanker omkring graviditeten min nå, gleder meg litt.....Klarer du å slappe litt mer av nå da etter å ha sett nurket? Sa legen noe om videre forløp for dere?

Annonse

Hei.

Føler meg litt mer avslappet ja,men tør ikke helt å glede meg ennå.....desverre...

Vi har time til ordinær ul i slutten av juli, deretter skulle vi få time hos legen på Fredrikstad sykehus i midten av aug. Fra den i aug blir det ul hver 14 dag. (må visst gå 14 dager mellom hver ul for og se at barnet har vokst.

Hvordan gikk det med den lille som skulle få dren?

ja, nå har vi vært gjennom operasjon hvor mandler og polypper ble fjernet, og dren innsatt i begge ørene. Har gått over all forventning, men han har fortsatt endel vondt. Heldigvis får vi i han både mat og drikke, og det er jo betryggende. Satser på at det fortsetter å gå i positiv retning. Ikke gøy å se den lille kroppen i narkose og i smerter :(

Vi tar heller ikke av enda ifht det å glede seg, det er fortsatt mange som ikke vet om graviditeten enda, og slik vil vi nok ha det noen uker til. MEN, man kan jo ikke sammenligne svangerskap, og med god oppfølging får vi jo bare håpe på det beste for oss alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...