prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Er det noen her? Hadde vært så koselig å treffes=)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hei du! Bor i Hole, er inflytta fra Bærum. Er 8+1 idag. Hvor langt på vei er du?
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 5+1 etter egne beregninger=) Bor også i hole=) Har ei datter på 1 år og 8 måneder fra før! Så gøy! Første barn?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Dette blir første ja. Vi har lyst på fire, så det blir nok mange etterhvert. Da har vel du termin midt i februar da? Har termin 22 januar foreløpig.
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 12 februar ble det visst.Men får se etter jeg har vært på første kontroll=) Sist gang bodde vi i lillehammer så nytt for meg med jordmødre og leger her.. 4 stykker ja=) har lyst på 3 jeg da, men får se hvordan det går med 2 først...må bearbeide samboeren litt først=) Håper spiren sitter så hadde det vært koselig med noen treff etterhvert=)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Er nytt med JM og leger hos meg og. Har lege i Sandvika foreløpig, nærme jobben. Så vi må vel finne en JM her oppe tenker jeg. Skal på første kontroll 5 juli, venter til etter det. Sambo hadde først bare lyst på 3, men så plutselig en dag sier han at vi skal ha 4. Hehe. De er rare disse mannfolka våre noen ganger.
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2007 samboeren skal ha 2... men vet vel at det ikke blir aktuelt=) Er opprinnelig fra hønefoss så hvis det noe du lurer på med leger osv så kan jeg sikkert hjelpe=) anbefaler deg å gå til svendsbråten... men han er privat gynekolog da så koster istedet for å gå til fastlegen=) Men får UL hver gang og han er veldig veldig hyggelig=) Vi får følge hverandre her inne så prates vi snart=) er på nattevakt så må jobbe litt=) lykke til så lenge!
Jordbæret <3 Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Heisann Jeg er fra Ringerike. Men hører ikke til her enda, jeg er en prøver :-)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Hei Aurora. Hyggelig og høre at det er fler fra området. Hvor lenge har dere prøvd? Har du/dere noen fra før? Hvor gammel er du? Det ble mange spørsmål hehe. Lykke til
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2007 Ja hei aurora! og lykke til med prøvinga=) skal krysse fingrene for deg=)
Jordbæret <3 Skrevet 15. juni 2007 #11 Skrevet 15. juni 2007 Hei dere Fint at dere krysser fingrene, alt hjelper :-) Jeg har to barn fra før . Jeg er 37 år og vi har prøvd siden november i fjor. Jeg ble gravid etter tre mnd, men mistet da jeg var 11 uker på vei. Lykke til videre dere!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 15. juni 2007 #12 Skrevet 15. juni 2007 Hei igjen Vi får håpe det ikke går altfor lenge til den sitter igjen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå