Gå til innhold

Sette et bilde av hans barnebarn på graven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min mistet pappaen sin for litt siden. Han fikk aldri sett barnebarnet sitt..Noe som gnager typen her.. Men det jeg lurte på, var om det går ann å sette et bilde av sønnen vår på hans grav? Eller er det kanskje dumt? Bilde som typen vil sette der er ganske stort..

Jeg føler at det kanskje er litt dumt, tilfelle noen stjeler bildet, missbruker det osv.. For noen år siden var det folk som reiv ned gravsteiner på kirkegården her.. Så hva mener dere? Sette bilde der? eller la være?

Fortsetter under...

Skrevet

Umiddelbart ville jeg trodd at det var bilde av den som lå i graven - men det er jo ikke for "andre" dere gjør det heller da.

Skrevet

Det jeg tenkte er at man da ved første øyekast kan tro at det er gutten på bildet som ligger i graven. Så for meg blir det litt feil.

Skrevet

På gravsteinen? Da ser det ut som ei barnegrav. Jeg hadde latt være.

Skrevet

Nei, Men typen vil gi bildet til han viss du skjønner.. Var et bilde han egentlig skulle fått til jul, Men han rakk aldri å gi det til han..

Skrevet

Jeg ville ikke satt bilde av barnebarnet på graven nei.

Han får heller ta med barnet å "vise" han :)

Annonse

Skrevet

Ved siden av gravsteinen hans altså..

Skrevet

Hadde heller hatt det hjemme på et bord (evt. i konens hjem om han var gift) - med et bilde av bestefaren, kanskje et lys - og bilde av barnebarnet ved siden av.

Alternativt kan dere jo legge det i en konvolutt eller noe sånt på graven, om dere vil "gi" det til han. Men ikke sette det sånn at andre ser bildet av babyen på graven.

Skrevet

Jeg kunne nok tatt med og vist han det, men ville nok ikke latt det bli igjen ....

Det er desverre så mange rare mennesker i denne verden så det er desverre ikke sikkert det fikk stå i fred :(

Skrevet

Ville som andre her antatt at det var gutten som lå gravlagt.... Hva med å putte et bilde i en konvolutt eller bare ta med gutten til graven?:)

Skrevet

Var det jeg tenkte på også.. Så jeg er egentlig litt i mot det..

Skrevet

hadde nok trodd som mange andre her at det var guttungen sin grav...hva med å bare ta bildet med å vise det til graven?

Skrevet

Dere har rett i mye av det dere skriver her.. Så skal be han la være å sette det der eller ta guttungen med seg opp en dag..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...