Gå til innhold

Tror jeg har mista spiren min!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff... jeg fikk friskt blod på papiret nå nettopp!!

Og blør enda.. som mensen blod... :(

Tror jeg har mista spiren min!!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off! Håper virkelig ikke det er det altså! Har du magesmerter da? Det er jo ikke hundre prosent sikkert at det er det selv om blodet er friskt! *krysser fingre*

Skrevet

Huff da! håper ikke det er det! hvor langt er du på vei? les dette..kanskje det kan berolige deg litt?

Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt.

Det kan også være en liten blødning fordi det egentlig var flere egg som ble befruktet, men at de andre forsvinner. Halvparten av alle tvillingbefruktninger ender som en liten blødning i løpet av de første 12 ukene. Det går helt fint med det fosteret som er igjen, så fortvil ikke. Det kan være en forklaring på en tidlig blødning, men behøver ikke å være det. Ofte vet man ikke hva grunnen var.

Skrevet

huff ja har menssmerter :(

Men de har jeg hatt siden 3 dager etter EL

Skulle hatt mens på Lørdag som var...

Testet positivt lørdag morgen.. så i dag var/er jeg 4+2...

:(

Huff jeg gledet meg så mye til å bli 2barnsmamma!!! :(

*gråter*

Ja det beroliget meg litt diddelidu, men det står at man kan blø litt da man skulle ha mens, og det er jo ikke mitt tilfelle siden jeg hadde IKM på lørdag.. :(

Skrevet

Dette fant jeg på fremsiden da jeg logget meg inn, der sto det om 5. svangerskapsuke, det er jo der du også er nå.. Og det er jo bare to dager siden IKM da så det kan jo være det, ikke sikkert det kommer akkurat på dagen. Og så var det jo om de blødningene det sto om på det nederste avsnittet, der kunne jo komme frem til uke 12.. Off.. får håpe det går bra med deg og spiren!!! Og det med mensensmerter, det har jeg også, hatt det i en uke. det er livmoren som strekker seg og ting som gjør seg klart....

Går nok bra dette skal du se!! :-)

Skrevet

huff får håpe det.. :(

er såå lei meg nå.. :(

Klarer ikke å miste mer :(

Jeg og sambo vil så gjerne ha denne babyen... men skal si i fra når jeg har testet igjen på onsdag..får håpe det da står "Gravid" på CB testen...

Takk for støtte!

Skrevet

Skjønner at du er lei deg, hadde sikkert jeg også vært! er livredd for å miste! Krysser fingrene for deg at det går bra! Ja du må si ifra hvordan det har gått! Masse lykke til! :-) Har vel foresten termin nesten samtidig du og jeg, er 4+1 i dag og har termin 19 februar

Skrevet

ja har/hadde termin 18 februar... men men får vente å se... skal teste nå på onsdsag så.. ja skal si ifra.. :)

Takk for støtte og oppmuntring!

*klemmer*

Skrevet

Huffameg, ikke noe moro opplevelse, men det jeg tenkte med en gang er festeblødning. Kan jo være det. Jeg hadde det med førstemann og da trodde jeg det var mensen. Blødde, men kortere og ikke så mye som vanlig menstruasjon. Da var jeg gravid uten å vite det og det er jeg veldig glad for, for det hadde nok ikke vært noen beroligende akkurat. Det var legen min som kom frem til (etter at jeg fant ut at jeg var gravid - 7. uke) at det måtte ha vært festeblødning.

Jeg krysser alt for deg!

Skrevet

huff da:( vet hvordan du har det akkurat nå... mistet selv den 15.mai,da jeg var 5+6 på vei.

men testet positivt igjen på lørdagen:)

håper du blir fort gravid igjen om du har mistet.

Skrevet

tror ikke det kan være festeblødning.. for det skjer innen uke 3.. og jeg er/var 4+2.. :(

Men takk for svar..

Skrevet

Da jeg gikk gravid med min nå snart 2 år gamle datter så blødde jeg litt friskt blod en halv dag når jeg var ca 7 uker på vei. Det gikk helt fint.

Så lenge det er friskt rødt blod og det ikke øker på så er det ikke sikkert det trenger å være noe....

Det er noe med at kroppen din er full i hormoner og livmorhalsen tåler lite før den begynner å blø litt. Hvis dere har hatt sex så kan livmorhalsen begynne å blø litt av den grunn uten at det er noe farlig for spiren.

Krysser fingrene for deg og spiren din - og ønsker dere masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk for støtte..

Men det skyldes ikke sex, det kan jeg si med en gang, for sambo er offshore :(

Men har enda symptomene da.. voksesmerter i beina, ømme bryster, mensmurringer, hodepine, kvalme, osv..

Kanskje dette er gode tegn..

Men blør enda :(

Har blødd siden ca kl 20:00 i kveld.. :(

Men skal ta det helt med ro til onsdag nå og så teste igjen, håper med hele mitt hjerte at babyen min enda er der...

Skrevet

Veslejenta,

Jeg mistet også i uke 6/7, og vet hvor skuffende og demotiverende det kjennes. Jeg mener ikke å gi deg noe falskt håp her, og tror at folk opplever dette veldig forskjellig, men kan fortelle deg at da jeg mistet så forsvant alle graviditetssymptomene mine en dag eller to før jeg begynte å blø. Det første legen spurte om da vi kom til ultralyd var om jeg fremdeles følte meg gravid, og det gjorde jeg jo ikke.

Jeg håper alt fremdeles er i orden med spiren, og at det viser seg å være noe helt ufarlig som er årsaken til blødningene du har.

Jeg krysser fingrene for deg, og håper du vil skrive inn og oppdatere oss når du vet noe mer!

Stor klem fra

Skrevet

takk så mye for betryggende svar!

Men jeg hadde håpet det skulle slutte å blø i løpet av natten, men nei. Nå er det store mengder, akkurat som ved mensen... :(

Har enda mensmurringer, kvalme og ømme bryst, og håper jo at spiren sitter enda, men skal jeg være ærlig så tror jeg den er borte :(

Men ja jeg skal skrive inn igjen i morgen (onsdag da jeg har testet på ny.

Takk igjen for så utrolig god støtte fra dere alle!

Nå er det godt jeg har Barnimagen for ellers vet jeg ikke hvordan jeg ville taklet dette....

Deres svar, støtte og trøstende ord hjelper mye!

Takk.

Skrevet

kan jo gjøre utslag på g-testen uansett.så er sikkert lurt å teste,men å teste uke etterpå om den er positiv,å er den fortsatt positiv sså vente enda ei uke.. skjønner?

Skrevet

Hvorfor?

Er det slik at HCG stoffet kan sitte igjen i flere uker selv om en har mistet?

Men om jeg nå får positiv i morgen så skal jeg til legen å kreve å få en UL for å se om spiren enda er der eller om det bare er HCG igjen i kroppen uten noe spire...

Skrevet

jepp.tok svak positiv test 10 dager etter jeg mistet.

Skrevet

Jaja men får bare se, er den NEGATIV så har jeg garantert mistet, men er den POSITIV skal jeg vertfall få en UL for å forsikre meg om det er noe der...

Huff er ikke noe lett dette her.. :(

Er trist, og jeg som hadde gleda meg sånn til å gi min lille prinsesse en lillebror eller lillesøster.. :(

Vet ikke om jeg orker å gå inn i en ny pp nå om jeg har mistet igjen.. da er det 4 gang.. orker ikke miste flere nå! :(

Skrevet

Jeg synes du skal gå til legen. Få målt Hcg eller få en UL. Jeg har lest innleggene dine tidligere om at du ikke har vært til legen med dine tidligere aborter. Da er det vel på tide nå? Jeg får fantastisk oppfølging av min lege nå, men han har også vært med på alle prosessene tidligere.

Det er ikke noe godt å gå i uvisse slik du gjør nå. Jeg føler veldig med deg.

Skrevet

takk. ja skal bestille time hos legen i morgen etter jeg har testet...

Skrevet

Jeg opplevde det samme på lørdag!! Blødde masse og det kom masse klumper ut.

Jeg var på legevakten og legen gav meg ikke særlig håp. Jeg var knust!

Jeg fikk time til innvendig ul på søndagen og når jeg var der, levde knøttet!!!! Fikk se hjerteslag og allting! er ikke sikkert at det går bra enda, for jeg har en truende abort....fikk 50% sjanse for at det skulle gå bra...

Legen sa det var normalt å blø og at det var mange det gikk bra med! Ikke fortvil enda, men gå til legen og få evt en henvisning til tidlig ul!!

Skal krysse fingrene for deg! :)

Skrevet

Åååå tusen takk! :-)

Nå ble jeg glad!!! :-D

Kanskje jeg har et ørlite håp likevel da!!! :-D

Årh du er en engel som fortalte dette! :D

Tuuusen takk! :-)

Det lettet på humøret! :-D

Skrevet

hvordan har det gått med deg veslejenta ?

Håper dere har det bra begge to *:)

Skrevet

kontakt lege, men det har du sikkert gjort. Det kan være at det bare er sånn. Har hørt det kan skje med noen,det der med blødninger. Hadde selv kraftige blødninger i uke 15 da jeg gikk med tvilling jentene mine. Nå er de 7 år. Det trenger ikke være noe galt. Men sjekk det, for din egen skyld. Håper det går bra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...