ScaryMama Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg kjøpte et glass med nestle frukt som hadde gått ut på dato. Jeg sa fra til butikken og de fjernet glassene, men jeg så senere at det var flere glass igjen som hadde gått ut på dato. Jeg tok kontakt med nestle for å fortelle dem om det, og hun jeg snakket med sa at hun skulle sende meg noe gratis mat som kompensasjon. Og det gjorde hun også! Jeg fikk 2 hele pakker med grøt, 3 4pk. med frukt, og 5 middagsglass! Syns det er utrolig bra service!
♥2 små gull♥ Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Lønner seg ofte å klage til produsenten. Jeg fant engang en stein i en Freia melkesjokolade, sendte resten av sjokoladen og steinen inn, og fikk tilbake 6 store sjokoladeplater!
ScaryMama Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg klaget til tine en gang fordi jeg hadde kjøpt et dårlig middagsglass, men de svarte knapt på hendvendelen min...
selfangerkjerringa Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Fant en diger bein-bit i servelaten. Sendte brev til Gilde (inkl beinbiten og servelatpakka) men fikk bare et lite standardbrev tilbake.
ScaryMama Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2007 Det var utrolig dårlig av gilde! Det var jo tom deres egen feil!
Hufsla Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 jeg kjøpte nan med rar smak. Sendte mail til nestle på kvelden, og morgenen etter fikk jeg telefon med forklaring på hva smaken var, de beklaga og skulle sende ny. Fikk ny nan, grøt, middag og frukt:-) Og den dama som ringte var så koselig å snakke med at jeg levde på det hele dagen! Kjempegod service!
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Har gjort det samme og fått tilsvarende gavepakke som deg. En venninne fant mugg i en frukt boks som ikke var gått ut på dato ennå, så jeg hjalp henne og klage... så nå venter vi i spenning på om hun får samme servicen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå