Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Vurderer å kjøpe Emmaljunga sin Cangaroo eller Cerox. Noen som har erfaring med disse? Cangarooen er jo temmelig ny, og har ikke sett noen tester eller erfaringer med denne. Skal man velge vendbart handtak eller svingbart forhjul?? Hmm... Begge vognene virker lette å kjøre, men det er jo klart at 4-hjulingen Cerox er mer stabil. Samtidig er den litt lav under kalersjen, ser det ut til.
Tredje barn på vei Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har cerox til min gutt på 3 år. kjøpte den i sept i fjor. Jeg er veldig fornøyd med den. Jeg har aldri villet hatt 3 hjuling for jeg har hørt det er vanskelig og trille/håndtere den på snøføre.. Oxo er den lett å trille. Nå vet jo ikke jeg hvor gammel barnet ditt er men jeg kjøpte den til min sønn da han var 2,5 år og du kan jo oxo bruke den fra nyfødt med soft/hard bag oppi... Trenger mesten ikke bag engang i den vogna.. Jeg er ihvertfall VELDIG fornøyd med Cerox. (selv om jeg ikke har prøvd noen 3 hjulinger da
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Ja, jeg trenger altså virkelig et råd! Det er sikkert noe helt annet å kjøre ei vogn på butikkgulvet - hva om den viser seg å være stiv og vinglete på grusvei? HJELP - det haster, og butikken har bare disse to å velge mellom, egentlig... og en Quinny. Men den synes jeg er så smal i sittedelen og så tung å løfte på.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Skatten vår er snart et år, og vi vil gjerne ha vogna ut hele vognperioden. Det jeg stusser litt på et at den ser så kort ut fra setet til kalesjen. Synes også den henger litt foran, sikkert fordi det er et myggnett der. Har du tenkt på det? Hva mener Emmaljunga med stretch-seler? Må jo være veldig snedig med vendbart håndtak?
Tredje barn på vei Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg synes ikke den heger foran men. Gutten min er jo nå 93,5 cm lang og har ikke problemer med å sitte i den på pga kalesjen... Og du kan nok bruke vogna ut helt til di slutter... Min gutt ble jo 3 år i mars og bruker den ennå. Streth seler er at det er et strikk øverst på selene som strekkre seg når du drar i den. Vendbart håndtak er kjekt ja... Ska si jeg har hatt nytte av det nå som det er sol å greier.. Når jeg hadde kombi var det jo så tungvindt å måtte snu hele sittedelen. og nå kan jeg jo snu håndtaket når lillegutt sitter opppi
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Tusen takk for svar! Det er godt å høre noe positivt om den vogna man vurderer. Mannen min synes Cerox`en var best... Så var det det med farge.. Systua borti Sverige har brent ned - ! - så her blir det lite nytt å få før 2008-kolleksjonen, forstår jeg. Vogna i "vår" butikk er svart/grå, og jeg kunne gjerne tenkt meg lime, beige eller en annen lys farge. Svart er vel mindre skittensamt, tross alt
Tredje barn på vei Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Vi har 2006 mob vi da.. og har fargen ruby red... kjempe tøff farge...' men er ikke lett å velge farge da. er jo sååå mange flotte farger.. Vi kjøpte vår vogn på kattys babyshop i strømstad og er kjempe fornøyd med servicen der... Var no galt med feste på kalesjen og vi dro bort ditt og di bytta den delen mens vi venta.... Tok 5 min bare... Kjempe fornøyd var vi. Oxo betalte vi bare 4000 for den i SEK. Da fikk vi med en sånn tynn fotpose for 90 kr oxo..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Vi har også en Cerox som vi er veldig fornøyde med. Jeg liker veldig godt at det er enkelt å skifte kjøreretning, men det er også genialt at kalesjen kan trekkes helt ned. (noe jeg ofte gjør om vi må inn en tur uten vogn, da behøver jeg ikke ta på nettingen for å holde katter unna vogna.) Ang. farge på vogn vil jeg anbefale å finne en nokså nøytral farge. De er lettere å selge videre senere og det er kjekt å kunne variere fargen på vognposene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå