3 skatter ute:) Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 tok en slik på torsdag, fikk 2 streker, den ene streken kom sakte frem, men den kom tydelig frem. nå er jeg så usikker, kanskje det bare er tull kanskje jeg ikke er gravid forrige mens var 22. april, men aner ikke syklus lengde da det var den første etter fødsel i juli. var inne på pernille, og da sto det noe om falske positive tester osv så hva skal jeg tro da.... tørr ikke teste på nytt heller da fikk ikke legetime før 13. august, så ringte jordmor , der fikk jeg time 2. juli. tar jordmor ny graviditetstest? hvor tidlig kan hjertelys eventuelt høres nå igjen? håper, og vil tro, var 2 strek jo...
Prinsesse Sophia Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hei Tulla. Som jeg sa igår du er 99,9% sikkert gravid. Igjen Gratulerer. Hvis du er usikker stikk ned på apoteket så kjøper du en ny test på den måten slipper du å ligge våken om natten. Ps: Jeg vet ikke hva en ken wa test er? Klem fra meg
3 skatter ute:) Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 er en type test, ett merke, kjøpt på life leste nå på pernille at den trengte veldig lite HCG for å slå ut, vil så tro at jeg er gravid, men er ett stikk der av usikkerhet vente t jordmor timen kanskje, får se håpe jeg spyr i morgen tidlig:) symptomer er bra
Prinsesse Sophia Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Igjen ta en ny test..... kjøp en på apoteket.Du er jo gravid
Fløffy Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Kjøp Clear blue digital test - da slipper du å lese streker! Da er det enten gravid/ikke gravid.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Hva med å stikke innom legekontoret med en urinprøve? Regner med at du bare kaan stikke bort i skranken å levere en urinprøve, og si du vil ha en graviditetstest, så tar de den mens du venter. Det er sånn sykepleier gjør. Hvorfor tørr du ikke ta ny test da?
3 skatter ute:) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2007 vil ikke bli skuffet hvis testen er negativ er på ferie så da kan man vel ikke innom ett hvilket som helst legekontor, eller kan man det?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Jo da, det kan man. Ikke for å være slem, men det er vel bedre å vite, uansett hva svaret blir. Krysser fingrene for at du er gravid. Lykke til!!
3 skatter ute:) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2007 takk:) får manne meg opp og enten kjøpe test eller finne ett legekontor, klart det er best og vite,
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Gjør som hun litt over sier, kjøp en Clear Blue digitaltest. Da får du svar rimelig sikkert: GRAVID eller IKKE GRAVID. Jeg tok denne selvom jeg fikk 2 sterk positive streker på vanlige tester. Lykke til!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 Ja, jeg vil tro det er frustrerende å gå å håpe og tro, men samtidig være i tvil.
3 skatter ute:) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. juni 2007 kjøpte en QR, innom 4 apotek, ikke digitale og oppdrive HURRA:) 2 strek kom i en fart, nå tror jeg det JEG ER GRAVID:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå