Golliat Skrevet 11. juni 2007 #1 Del Skrevet 11. juni 2007 Kort fortalt-sterkeste dose hormoner-2 egg på det meste.siste gang var jeg kjemisk gravid. Legene sier at jeg aldri vil lage mer en 2 egg. og har foreslått egg fra andre kvinner. Er 36år, tar akupuntur ved siden av, tåler hormondosene bra,har en tålmodig mann-er jo fortsatt håpfull og vil prøve med egne egg... Er dette og ønske for mye? Please del noen erfaringer med meg, kjenner ingen jeg kan prate med dette om. Sol hilsen fra Goliat Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9556429-fortvilt-etter-2-fors%C3%B8k/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. juni 2007 #2 Del Skrevet 11. juni 2007 Uff, dette er en situasjon som er helt grusom.. sitter jo her selv etter 3 forsøk uten resultat.( prøvd også i 10 år før ivf.. Men har egg da, men det går nedover.. (12-9-7) sist nå kun 4 som ble befruktet og 2 satt inn. Viktigste er at du og din kjære snakker sammen og er åpne med hverande. Jeg forstår også din kjære, men dette er en utrolig vanskelig situasjon og jeg vet ikke hva jeg kan si mer.. jeg ville nok prøvd selv litt til.. det er meg ) er noe med det at man har egne egg, men må man ha hjelp for å lykkes så må man ta et valg.. Men uansett vil jeg ønske deg og din kjære alt godt på veien til spiren uansett hvilken vei det blir.. Bare målet blir å få et lite nurk.. Ha en kjempe fin sommer og nyt kjærligheten.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9556429-fortvilt-etter-2-fors%C3%B8k/#findComment-9556531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madammen Skrevet 13. juni 2007 #3 Del Skrevet 13. juni 2007 Selv føler jeg at jeg har blitt presset fra skanse til skanse i denne prosessen. Feks at adopsjon som var helt utelukket plutselig ble attraktivt... hvis alternativet var å ikke få til noe! Så jeg syns du skal sette deg ned med din mann og tenke på. 1) Hvor mange ganger har vi råd til å holde på? 2) Hvor lenge skal vi holde på pga min alder? 3) Skal vi feks holde på X ganger til og så prøve andres egg? 4) Skal vi holde på så lenge vi har råd med mine egg og så gi oss? 5) Er det viktig å føde selv? 6) Er det viktig at genene fra minst en av oss er med? Jeg kommer sannsynligvis til å bruke donor. Jeg syns det hadde vært fantastisk om det var kjæresten min som var med men prøver å tenke at jeg senere kommer til å være takknemlig uansett, at jeg kommer til å tenke - hvis slik og sånn... så hadde det ikke vært akkurat DETTE barnet. Prøv noen ganger til med egne egg men ikke slit deg helt ut, slik at du ikke har energi til et evt donoregg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9556429-fortvilt-etter-2-fors%C3%B8k/#findComment-9572185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå