wify Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg blør nå for 3. uke på rad. Ca. to-tre teskjeer hver dag nå, litt mer de første dagene. Jeg var på ultralyd forrige uke og de kunne se hjertebank. Jeg er i min 7. uke. Tror dere det er en festeblødning? Jeg har ingen smerter. Dere som har hatt festeblødninger, hvor lenge varte de?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Festeblødning er vel når egget fester seg til livmoren, så da er man vel ca 3 uker på vei, så det er nok ikke det du har. Jeg hadde bare et par ddråper, bare sånn brunlig utflod. Men er ganske vanlig å blø under svangerskapet, og like vanlig er det å bli liv redd, det er jo mye som skal strekkes og vokse, så da hender det at blodkar brister. Men for å være på den sikre siden, så hadde jeg villet tatt en prat med legen, siden det er hver dag over flere uker. Om ikke annet så bare for å roe nervene. Lykke til.
wify Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Tusen takk for svar! Jeg skal ringe legen i morgen. Klem til deg!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Ja, gjør det. Greit å få tatt en prat, og en sjekk, når blødningene blir så langvarige. Klem tilbake.
Gjest Lenchen Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Min svigerinne som er jordmor sier at slike blødninger ofte kommer av hormonforandringene i kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå