Gå til innhold

Stillinger og den slags...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på dette med samleiestillnger. Ser at det mange steder står at man skal ligge på ryggen så og så lenge etter samleie. Men da jeg var hos gyn sist, sa hun at livmormunen min er litt fremoverbøyd, hva nå enn det måtte bety. Hun mente i alle fall at "bakfra" var den stillingen vi hadde størst sjanse for at svømmerne skulle treffe der de skal. Hun sa at i misjonæren f.eks, så kunne det fort skje at sæden legger seg til bak inngangen til livmoren og ikke kommer seg noe sted. Men det jeg lurer på da... Betyr det at jeg bør ligge på magen i stedet? Skjønner ikke dette helt. Ikke begriper jeg hvordan dette skal kunne gå til. 10pp nå. Er langt ifra å miste motet ennå, men klør meg litt i hodet over hvordan dette skal gå... Kan liksom ikke helt se for meg at jeg kan bli gravid når det ikke har skjedd noe til nå. Men krysser fingre og tær!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, du må nok ligge på magen da. Hvorvidt det klaffer vet ikk jeg, men hun har sikkert rett. Jeg har bakoverliggende livmor, så jeg må kanskje tenke på å ligge pent på rygg da. he he..... Eller kanskje vi skal rulle litt i rundt, for sikkerthets skyld. Komisk dette! Lykke til!

Skrevet

Hm, jeg har fått høre at dette med stillinger og graviditet er myter med lite hold i? Men da er det altså noe i det likevel??

Skrevet

Hehe, ja litt rulling er sikkert tingen Silkemage:o) Komisk er jo bare forbokstaven;o) Etter min begrensede kunnskap om fysikkens lover, så kan nok dette med stilling ha no å si ja. Forsto det sånn på legen min i alle fall. Er vel noe med å la tyngdekraften jobbe med oss og ikke mot oss:o) Men dette med opp, ned, frem og til siden blir rent for mye for mitt lille hode. Får satse på at vi treffer snart:o)

Skrevet

Jeg trur nok det viktigste av alt er at man koser seg sammen jeg! uansett hvilken stilling det er i... :) Tenk på før i tiden! Da man ikke hadde slike opplysninger om graviditet, men allikevel klarte og klemme tur seg 12-13 unger om ikke mer.. :) Så stillingen har vel ikke så mye og si

Skrevet

Nei det er nok sant... Prøver ikke å tenke så mye på alle slags praktiske detaljer, ødelegger på en måte litt av kosen:o( Men det er mye rare tanker som melder seg nå når vi har prøvd en stund, begynner jo automatisk å tenke på om vi kan gjøre noe annerledes som gjør at det klaffer. Men du har rett Tinemor, vi får prøve å slappe av:o) Takk for svar og lykke til alle sammen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...