Gå til innhold

5+5 men ser ut som 4


Prinsesse Sophia

Anbefalte innlegg

Hva er dette? vet jo at spiren er på størrelsen med en ert. Magen min står ut som en boble. Klarer nesten ikke skjule det på jobben.

 

Hva er det som fører til så stor mage så tidlig? er det luft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok luft som gjør at magen din er oppblåst :) Altfor tidlig å få skikkelig gravidmage, da spiren er biiiitteliiiten enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo skjønner det jeg også at det ikke er snakk om at det kan synes enda. Men dette er ikke tull, jeg er en slank jente men den står ut som en ball og helt umulig å trekke inn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på akkurat samme måte! Aner ikke hva det kan være. Dette er 2. gang jeg er gravid da, og kan ikke huske at det var sååå ille sist, men husker at jeg også da synes at buksene strammet veldig bare fra en dag til en annen. Er nok hormonelt, og kanskje meningen at vi ikke skal være så stram, for å gi nødvendig plass etterhvert?? ikke vet jeg! Vi er ihvertfall flere her inne og der ute tror jeg!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, jeg også! syns jeg har DEN magen! Men er oppblåst og hoven, har hatt skikkelig menssmerter den siste uken=) 5+1 på vei.. også jeg som endelig hadde fått bittelitt strammerer mage siden sist fødsel!!!! men artig allikevel=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får også oppblåst mage. Spesielt om kvelden. Ser også ut som jeg er 4 mnd på vei :P Men dette er nok bare luft, det er jo aaaaltfor tidlig til at magen er det "på ordentlig"

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...