MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 noen som kan forklare litt om det? blør en mye, når skjer det i forhold til El.....har ik peiling eg...
71jente Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 noen kan få en mindre blødning 1 uke etter EL,(når spiren graver seg ned i slimhinnen) noen får mindre blødning når de skulle hatt mens. og andre får ingenting av dette :-) du kan lese litt i "uke for uke" til venstre på siden her, evt på babyverden.no
løveprinsen <3 Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Hei. Jeg fikk festeblødning ca 7 dager før IKM. Var bare litt, sånn at det ble rødt/brunt på papiret en gang.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 oki...har IKM en av dagene no, og så kom det litt rød/brundt på papiret isted...har ikke kommet mer...men då er det vel TR som er på vei da...
løveprinsen <3 Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Det kan jo likegjerne være en liten festeblødning. Satser på det jeg og krysser fingrene for deg. Må få høre om det er TR som kom da eller om det bare var det lille som kom.
missSophie Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 jeg hadde veldig kort blødning ved sist menstruasjon...og nå har jeg testet positivt på eggløsningstest i en uke....kan det har vært festeblødning??er det normalt å teste positivt over så lang tid??????
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2007 Da kom TR på besøk inatt......=(
callmebecka Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Har aldri hørt om noen som tester positivt på EL over så lang tid.....men vet derimot at du får utslag på EL test hvis du er gravid.... Har du tatt en graviditets test?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå