Gå til innhold

Noen andre som nettopp har sluttet på pilla..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en mens etter at jeg sluttet på pilla (3 dager etter at jeg tok siste pille). Jeg lurer nå på når jeg kan forvente at neste mens kommer. Regner med at det kanskje kan ta lenger tid enn de 28 dagene det var mellom periodene da jeg gikk på pilla. Noen av dere som har noen erfaringer dere vil dele med meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit.

Min syklus var på 28 dager når jeg gikk på pillen. Etter jeg sluttet hadde jeg 29d, 26d så var jeg gravid. Mistet desverre og er nå i 1pp etter MA.

Ønsker deg masse lykke til.

Skrevet

Takk for svar :-) Har IKM i dag vel, men har tenkt å vente med å teste til helgen dersom ingenting har skjedd innen det, spennende. Men har ingen forventninger om at det går så fort, er jo kun i 1 PP nå.

Håper det snart klaffer for deg igjen også, må være tøft å miste.

Skrevet

Det var det, men mann kommer fort over det. Det er naturens gang.

Spennende i dagene rungt IKM:-)

Lykke til

Skrevet

Aner ikke hvor mange dagers syklus jeg hadde før pillen, for det er over 9 år siden jeg begynnte på den, men mener å huske at jeg hadde mensen 1gang i mnd i alle fall.

Sluttet på pillen i feb og har hatt stabile 27 dagers sykluser, bortsett fra forige syklus som var 28 dg. Er på dag 21 idag i 2pp, så det er spennende dager.

Skrevet

Jeg husker heller ikke hvor lange sykluser jeg hadde før jeg begynte på pilla, men det varierte veldig.

Skrevet

Er i 2pp etter ppille stopp..første runde var på 29 dager og denne gangen med ikm9.. venter fortsatt på mensen..

Skrevet

hei.hadde min siste pillemens i mai..skulle hatt den igjen fredag/lørdag etter den 28 dagers syklusen osm jeg har hatt hele tiden med pillen. går og lurer på når den kommer.har tatt en negativ test, bare for å utelukke gravid etter noen "glipp" kan man si.skal ikke prøve før i juli vi. men håper jeg får peil på den inne da..noen sier meg at det er fullt mulig å bli gravid uten mens og, så krysser fingrene..men den kommer håper jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...