Gå til innhold

Syklus og stoffskifte

Anbefalte innlegg

Etter min andre spontanabort (MA) hadde jeg to menstruasjoner til normal tid. Etter dette fikk jeg plutselig en syklus på 18 dager, 30 dager og 38 dager. Nå er jeg igjen på dag 38, men ingen tante har ennå vist seg. Syklusen min blir altså lenger og lenger.... :-(

Har også mistet el-slimet som jeg har hatt veldig tidligere. Nå lurer jeg på om jeg kan ha fått lavt stoffskifte?? Har ingen spesielle symptomer på dette unntatt lange sykluser, men det er i familien (Har blitt utløst av barnefødsler for de andres del, men i prinsippet har jeg jo vært igjennom en nesten verre hormonell berg-og-dalbane i løpet av de siste to årene med mine to spontanaborter...?)

Så nå lurer jeg altså på, er det noen her som kan fortelle meg noe om dette?? Eller finnes det andre, mer opplagte grunner til at syklusen blir så rar...? (Håper jo det egentlig...)

På forhånd takk for svar...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9556133-syklus-og-stoffskifte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har selv hatt lavt stoffskifte i mange år. Jeg har aldri hatt lange sykluser og de 2 siste årene uten prevensjon har den vært ganske stabil.

Hvis du vet at dette er noe som finnes i din familie vil jeg anbefale deg på det sterkeste å ta en stoffskifte prøve. Hvis du ikke har det men ligger i farresonen for å få det etter fødsel så kan det bli enklere å få stabilisert det når man vet verdien før man ble syk.

Ønsker deg lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...