Gå til innhold

UTBLÅSNING!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er vel ikke noen som kan bestemme NÅR man VIL fortelle folk at man er gravid... Kjære vakre vene da, man gjør det jo bare når man føler seg klar for det!!! Finnes ingen fasit, og jeg ser at noen er tøffe nok til å fortelle det med nick, men jeg er anonym, så bare heng meg for det, samma faen, men plis slutt å mas om det evinnelige spørsmålet "Når kan jeg fortelle det til....." :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare droppe å lese om det?..

Tror ikke folk lurer på når de kan..men gøy å høre litt når ulike folk forteller det..trorikke det er vondt ment..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter jo ikke å droppe å lese om det når så mange skriver noe helt annet i overskriften, osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det pleier å komme ganske klart frem i oversikriften jeg..kanskje med visse unntak..Sikkert mange unge gravide her som lurer og vi er jo alle forskellige..syntes folk skal få spørre om det de vil jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det har vært veldig greit å lese disse innleggene. Vi må nok bare finne oss i at ikke alle innlegg er like relevante for alle, men aldri tro at vi kan bestemme hva andre skal lure på. Kommer du inn på et innlegg som omhandler dette er det jo bare å gå ut igjen. Jeg skjønner rett og slett ikke problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med den øverste ja, folk burde stå for det de selv vil og føler er rett. Ikke bry seg om hva andre syns er rett. Jeg fortalte det til alle jeg ville skulle vite det så fort jeg fann det ut, selvom jeg i starten hadde mest lyst å ta abort. Uansett hva som skjer, om det hadde blitt abort eller om jeg hadde mista eller som det er nå at jeg skal beholde så får folk tidsnok vite det. Så fortell det når DU vil til hvem du vil...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også enig i at det ikke fines noen fasit på når en skal/bør fortelle det og at alle må gjøre det de selv syns er riktig for dem - men jeg syns folk må få lov til å spørrre om dette uten å få en utblåsning. Dette forumet er jo opprettet for at folk skal kunne spørre om hva som helst.

 

Lykke til med graviditeten alle sammen, og slutt ikke og spørre om det dere lurer på - vi er her for å hjelpe hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor dette irriterer deg så veldig! Hele premisset til BIM er jo basert på utvekslig av tanker og erfaringer rundt graviditet, så hvorfor er akkurat dette så foraktelig for deg? Jeg har selv hatt nytte av å lese når andre har fortalt det til folk, så jeg klarer ikke å forstå hvorfor dette irriterer deg så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til syvende og sist bestemmer man jo helt selv når man vil fortelle det, men jeg for min del synes det er fint å lese når andre gjør/har gjort det uansett. Fint å høre om andres erfaringer. Men man trenger jo ikke å lese de inneleggene; er jo nettopp derfor det er fint at det står så tydelig i overskriften hva det dreier seg om, sånn at de som er totalt uinteressert kan la være å lese dem. Blir for dumt at selv om en person blir gretten og grumpy av det, skal alle de som faktisk synes det er nyttig - eller bare hyggelig - la være å svare/skrive slike innlegg. Det er tross alt et åpent forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er skikklig dårlig å skrive et så surt innlegg for å klage på dette, for da vil kanskje de som har startet en slik tråd at de har gjort noe dumt. Du kan jo se at slike tråder får mange svar, så jeg tror ikke det er så mange som mener det samme som deg. Hold galla di for deg sjøl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så teit å skrive om hvor teite andre er om hva de skriver, folk må jo få spørre om hva som helst her uten at noen MÅ rippe opp i det vel??skjønner liksom ikke problemet, hvis du leser noe du syns er så jævlig teit da så får du bare klikke deg ut igjen og holde kjeft! eller vet du kanskje ikke hvordan man går tilbake her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. skjønner ikke problemet egentlig.... Hvorfor er det så irriterende for deg å lese slike innlegg? Nei da mener jeg du har for lite å henge deg opp i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...