Gå til innhold

Stress?

Makko med to små gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stresser alle med sex på rett tid, testing i fht EL og tester før IKM om dere tilfeldigvis....

Ingen som gjør det på "gamle måten"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt å "stesse", men etter å ha vært her inne litt og blitt litt påvirket har jeg bestillt EL-tester....

Visste knapt at det fantest EL-test før jeg kom inn hit...

Skrevet

Er i min 5 eller 6 pp nå, med en MA og en kjemisk graviditet bak meg. Har testet med el tester i to pp. Denne pp gjør jeg det ikke, og jeg prøver å ikke stresse eller tenke for mye på el. Har ikke tenkt å ta test før godt over IKM denne måneden, da jeg testet 3 dager før forrige måned og fikk svake positive tester for så å få negativ test og deretter begynne å blø. Så denne måneden roer jeg helt ned, og jeg har en følelse av at det ikke kommer til å klaffe denne måneden heller. De andre pp har jeg virkelig stått på og prøvd, men uten hell. Derfor tar jeg det med ro nå og tar ting som det kommer.

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men hva er en kjemisk graviditet?

Skrevet

Når egget er befruktet og streifer borti livmoren uten at det klarer å feste seg, og det derfor dannes nok hcg til å slå ut på en test. Da blir det gjerne svake tester som etterhvert blir negative og en får så mensen gjerne litt forsinket. Se innlegget om svake kryss som så blir negative....kan prøve å dytte det opp for deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...