Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg viny.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, tenkte å skrive en liten oppdatering etter at vi mistet denne gangen også. Vi visste allerede på onsdag at fosteret vi bar på var dødt etter å ha sett at hjertet slo på ultralyd 10 dager før så hadde det stilnet da. Et sjokk som var stort og større enn stort. Var så sikker på at alt gikk bra denne gangen siden hjertet slo og alt så så bra ut. Har gått og ventet på at det skulle starte og har blødd litte grann i flere dager men i går kom alt ut og vi satte en endelig stopp for dette svangerskapet, det var fryktelig tungt , men det vi ikke kan forandre og gjøre noe med det må vi tilslutt lære oss å godta, uansett hvor vondt det gjør. Jeg hadde time på gyn pol i dag og den valgte jeg å ta for å få sjekket om alt var kommet ut, Det var litte grann igjen men hun ville ikke ta utskrapning i dag siden jeg hadde mistet i går, mente at sannsynligvis så ville kroppen ordne opp selv, jeg skulle komme igjen på fredag for å sjekke at alt var i orden da.Spurte om progesteron støtte hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid igjen, hun skullle diskutere det med ivf legene på sykehuset så skulle jeg få svar på dette også på fredag. Krysser fingrene og alt jeg har for at jeg skal få dette neste gang , men er ikke så sikker på at de gir meg det er tross alt 45 år. Vi skal ihvertfall prøve igjen med en gang, her blir det ingen venting til neste mens full fart med en gang, (venter til at det har roet seg da. )Ble fort gravid denne gangen etter at jeg begynte hos homeopat så må vel en tur til dit. Er det noen av dere som både har brukt babyklister og progesteron på en gang eller blir det smør på flesk? Noen som har forslag til å bli hysterisk fort gravid så tar vi imot tips med glede. Gynekologen mente at hvis kroppen selv klarte å rydde opp nå så var det bedre med tanke på en rask graviditet igjen det kunne ta lengre tid hvis jeg var nødt til å ta en utskrapning, men her strides de lærde så vi får håpe at litt høyere makter ser i nåde til oss neste gang.Dette var oppdatering fra meg og skriver mer når jeg har vært i tromsø på fredag da vet jeg kanskje litt mer. Klem fra viny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å høre at det gikk som det gikk viny......

Beundrer pågangsmotet ditt! Flott at du allerede ser fremover og planlegger neste graviditet!!!

Håper spiren sitter raskt - og at den BLIR de ni månedene den trenger for å bli en frisk og rask baby=)

Lykke, lykke til!!!

))))))trøsteklem(((((((

Skrevet

Hei...Så trist å lese Viny, håper så inderlig at du lykkes neste gong. Det er ekstra leit når du mister og man er så moden i alder som det du og er, føler at den biologiske klokka tikker ekstra fort då. Men er heilt einig med deg, det er absolutt ingen grunn for å kaste inn handkledet. Den som intet våger intet vinner, det gjelder virkelig i dette gamet...Lykke til videre, eg skal virkelig krysse alt for deg...

Skrevet

Takk skal dere ha . Vi er ganske motiverte for å sette i gang igjen. Har time hos homeopat i morra og skal på sykehuset til en avsluttende kontroll med ultralyd på fredag for å se at det ikke er noen rester igjen. Etter det blir det full fart vi har ingen tid å miste . Hilsen og klem fra viny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...