Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hei ååå det var kos å høre fra deg.. ja dette er super tøft og jeg også er sliten nå gitt.. men jeg føler ikke for å gi meg etter disse 3 forsøkene men at jeg skal ha sommeren på meg jaaaaa det må jeg.. må jo vente på en mens også. Tar ikke dette som mens. er for tidlig og ikke minst så hadde jo det blitt midt i juli og de fleste har vel fri?? eller???? Jeg krysser alt for deg og håper vi sammen kan lykkes en dag!! Har begynt å vurdere oslo men vet ikke hvor.. Ha en strålende sommer og kom tilbake med en positiv test a.. klemmer i fleng..
RLDO Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Tror det er fri i fellesferien ivertfall. Vi tar nok en runde til på riksen tenker jeg. Orker liksom ikke begynne helt på nytt andre steder..... Er sånn det føles akkurat nå. Blir så frustrert over ikke å lykkes. Syns "alle" plopper ut unger for tiden. Kjenner to som har fått og skal ha tvillinger + div andre...... Ja ja får prøve å holde motet oppe og det blir vår tur en dag! Har du gitt opp håpet helt for at du er gravid eller er det fortsatt en mulighet? Stor klem:o)))))
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har jo et ørlite håp. Satte jo inn to gullegg.. så fredag blir den store dommedag for oss.. men jeg prøver å se fremover og nei jeg gir meg ikke.. da har jeg tapt!! STOR KLEM TILBAKE...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå