Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som er i uke 11, litt gøy å "sjekke" om hverandre i ny og ne..... gleder meg til magen er stram og ikke bare dytter valkene lengre ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går over til uke 11 på onsdag ! Har regnet ut terminen til ca 7 januar. Spennende dette - har fått mage - så jeg gleder meg til jeg kan "strutte" i stedet for å holde den inne som nå...

Skrevet

står her på BIM at jeg går i uke 11 nå.. er 10+3 idag med termin den 4.januar iflg lege og 6.januar iflg jordmor haha så spennende, venter nr 2 forresten og lykke til :)

Skrevet

Jeg starter på uke 11 i morgen, første termin er satt til 9.januar:)

Skrevet

jeg er 11+1 nå.når har du termin

heldigvis ikke lenge igjen på 1 trimesternå:-)

Skrevet

Jeg er 11+2 idag=) Jeg også gleder meg til jeg får en skikkelig kul..

Skrevet

Når har du termin, marita*skal*bli*mamma*igjen*?

Jeg har den 31 desember=)

Skrevet

Heisann:0)

Jeg er også i uke 11 og har termin 7 Januar etter min egen beregning.

Kjekt at så mange andre er i samme uke....:0)

klem:0)

Skrevet

Samme her, termin 7.januar!!

Gleder meg til å hoppe over til 2.tri! 1.etappe over:)

Skrevet

jeg har en den 31 desember og en den 2 januar...går ut fra andre januar nå vertfall.

jeg har fått så mye mage at sko tro jeg var 6 mnd...forrige gang viste det ikke før jeg var halveis hehe

Skrevet

Hmm jeg er 10+2 straks hører jeg til her da mon tro?

Eller er det ellevte uke når man er 11 + noe?

He he:)

Skrevet

Er i uke 11,termin 9 jan.Tror de fleste av oss er veldig klar for 2.trimester,pjuh:)

Skrevet

Uke 11 her også :-) Foreløpig termin 5. januar.

Formen er fortsatt fin, men klare fortsatt ikke å slappe av og glede meg, da jeg tidligere har mistet i uke 13.

Skrevet

Er også i uke 11, menstermin den 6. januar.

Har ikke fått time hos fastlegen før i uke 13.. synes det er lenge å vente, jeg. Jeg er klar for 2,. trimester, og for å høre fosterlyd :-)

Skrevet

Jeg har også termin 9 januar, såg to ovenfor her som også hadde det:)

Skrevet

hei :-) også i uke 11, og ja nå kan godt kulen komme for nå ser det bare forferdelig ut hehe. De fleste vet det nå da så da trenger jeg ikke holde inn lenger hvertfall:-)

Skrevet

Heisan.Æ e 10 +3 å har termin 6 januar.Va på ultralyd sist onsdag å fekk sjå den lille, både hender og fota+ et lite hjerte som slo!!

Lykke t aill sammen!!!

Skrevet

jeg har termin 9 januar, og jeg var på ultralyd i går. Det var SÅÅÅ moro, så jo en bitteliten baby inni der, som var skikkelig aktiv, viftet med armer og bein:) Ellers så kjente jeg livmor for første gang i går, plutselig må den bare ha hoppet opp et hakk:) SKikkelig kul inni der:) Moro!

Skrevet

Jeg har termin 4. januar etter egne beregninger iallefall. Skal til lege til uka. Skikkelig klar for 2. trimester ja!

Skrevet

Er 11+4 i dag jeg.. Ifølge BIM er jeg i uke 12, men synes det er lettere å regne seg frem sånn som legene gjør.. :) Jeg har også termin 31 desember... Spennende

Skrevet

så kjekt at vi var mange.......i følge legen har jeg termin 5 januar.

Er nå sefølgelig blitt sikkelig dårlig, våget meg opp fra do gulvet for å titte litt her inne, åååå noe drit å spy. Trodde kvalmen var over !!!!!!!!

Skrevet

Uff, har du blitt dårlig igjen?? Jeg kastet opp en gang i går, men det var nok fordi jeg måtte ha litt kjøkkentjeneste og ta søpla... Isj.. ;)

Blødde pittelitt i går kveld/natt, egentlig mest brn utflod. Men man får jo hetta når det gjelder en selv.. Men ingen smerte eller blod...

Snille legen henviste meg til UL, for at jeg skal få slappet av! I morgen, kl 10. Kjempespent, men også veldig nervøs...:)

Håer kvalmen din går fort over Daisy:)

Skrevet

Jeg er i uke 11, eller 10+2. Har foreløpig termin 9 januar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...