Brunetta =) Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg trodde og følte at jeg var blitt gravid og syntes pupper og alt stemte veldig bra. testet allerede 6 dager før IKM. den var svak positiv. Fikk så en negativ og så tre positive igjen. Fikk så en blødning med smerter. og en liten blod klump med noe hvit aktig inni. Ja ha en SA til. Man veldig oppgitt men man må prøve og ikke miste motet. Men man gjør nesten det når sambo skal bort på fisketur akuratt i el tiden. Må da vente helt til juli og det er i verfall noe dritt og gå og vente og vente. Jeg som er så utålmodig nå at jeg går nesten på veggen. Med min første så prøvde vi 8 mnd før den satt, med nr to klaffet det første mnd og tredje klaffet det etter 2 pp. Har mistet en før førstemann, og en før nr to, holdt på og miste nr tre men det gikk bra. Mistet 2 ganger nå etter nr tre nå når vi vil ha nr 4. Ja nå får vi da håpe at det kan klaffe snart. Tenkte vi skulle ha vinter barn men så blir det vel ett vår barn til da. Vi har to vår barn fra før. og en høst. =)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Huff så kjedelig! :-( Trøsteklem til deg! Hadde en SA i november selv, og antagelig en i januar ( hadde positiv test )Men blødde veeldig med smerter! Har tatt en laang pause, men er nå i vår 2 pp og håper at det sitter snart! Tar på, særlig psykisk å miste! Håper den sitter på neste forsøk hos dere! :-) Klem! :-)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 OG det er like leit om man bare har 1 barn eller 4 barn, når man ønsker flere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå