Gå til innhold

Trenger litt tips jeg nå... til klinikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor lang ventetid det er i Porsgrunn??

Og riksen og ullevåll? hvem er best hihi...

Når det gjelder det private tenker vi på: Aleris i oslo og volvat.. hva med disse??

Greit å titte litt og se fremover og positivt.. og ikke bare negativ. Så nå skal jeg starte å se på brudekjoler osv.. nå får vi snart sette en ny dato for 1 juni ble det jo ikke pga at vi var jo i danmark og 3 forsøk..

Nei nå er jeg litt mer positiv men det går opp og ned hehe for plutselig gråter jeg.. og er helt ferdig.. alt bare raser..

Men blør enda men har ikke noe smerter.. merkelig og jeg har synlige blodårer på puppene.

Nå skal jeg drikke en kopp te og kose meg.. se litt på kjoler og andre steder for denne gangen blir det i Norge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjaere Tullemor,

det var trist aa lese at du blor. Jeg kjenner saa godt igjen den folelsesmessige berg og dalbanen som du gaar igjennom naa, det er ikke noe morro.

Jeg folger litt med her fra over dammen vettu.

Fint at du har bryllupet aa se frem til.

Naar det gjelder klinikker har jeg ikke peiling.

Jeg hadde jo behandlingene mine her i USA, og jeg anbefaler den legegruppen jeg gikk til her paa det hoyeste.

vel, jeg krysser fremdeles fingrene for deg, haaper at du er en av dem som blor og allikevel er gravid....man maa ikke gi opp haapet.

klem

Skrevet

Åh takk det var koselig å høre fra deg.. åh nå ble jeg glad..

Ja tenk om jeg er en av dem som blør og får bli mamma for det.. men føler ikke det akkurat nå. Men tar blodprøve onsdag og får svar fredag.. Tester ikke før.

Ha en kjempe fin sommer og mange klemmer sendes over til deg fra meg.. .o))))

Skrevet

Hej Tullemor

Jag får håpe det går bra før dig, håller tummarna jag. Angående klinikker så har jag ikke noe og sammenlikne med, men vi håller till på Aleris og er veldig nøjd med det.

Jag vet og om noen som har varit i denna prøvecirkus i 10 år og tillslut lyckats dubbelt på volvat.

Hon snackade noe om barngaranti. Viss man ikke lyckas om de menar att det borde gå så får man penger tillbake.OBS dette har jag bare hørt vet ej vad som er sant.

Har ikke fått prøvd offentlig, jag er før gammel.

Lycke till vidare og håper du finner riktig kjole.

Skrevet

Takk lilly01.. får håpe vi lykkes begge to..

Skrevet

Hva skjer? Begynt å blø? Nei jeg kan ikke tro at det ikke skal gå denne gangen heller. Har jo fremdeles god tro:o) Skulle bare innom å titte litt, er ikke mye her for tiden. Føler jeg er på en pause herfra.

Men Hausken virker helt fantastisk. Snakket med selveste Dr Hausken i forrige uke,han ringte meg etter jeg hadde sendt en mail. Super hyggelig. Føler han ser mer en helhet og ikke bare ser på medisineringen. Og han skal få meg gravid, hihi. Anbefalte p-piller i forkant og snakket masse om det meste. Så han snudde dagen min til noe veldig positivt:o)

Men kjære lille deg, jeg håper at ett egg ihvertfsll klarer å klore seg fast inni der:o) Krysser alt.

Men når du skal ta blodprøve imorgen, be de t en ekstra prøve, så du kan få et svar fra legen din her i Norge. Du husker jo hvordan det har vært de andre gangene, det har tatt mer enn 2 dager før du har fått svar fra Danmark. Ville jo vært fint å få et svar så fort som mulig. Jeg ringte til Fürst og spurte hvor jeg kunne dra for å få et svar samme dag. Undersøk dette da, så du ikke piner deg selv unødig:o)

Du må gjerne ringe meg vennen, jeg er her for deg.

Klemmer

Skrevet

Kjære Tullemor :o)

Når jeg leste Brumm sitt innlegg her om Hausken,kom jeg på noe jeg leste på endiometrose foreningen sine nettsider.Han skal visst ha gode resultater med endo pasisenter.Du har jo også endo om jeg ikke husker feil ?Ville tatt kontakt med hausken jeg,om ikke annet for å høre hva han sier...

Klem klem klem

Skrevet

Hei!

Leit at det ikke gikk denne gangen helelr - vet selv hvor tom og motløs man føler seg etter 3 mislykka forsøk, ikke minst når man må starte "på nytt" med ny klinikk, nye folk, nye medisiner osv.

Synes du skal gjøre som Brumm og ta kontakt med Hausken. Mitt inntrykk er at han er "sprekere" enn både Volvat og Aleris når det gjelder regimer og måter å behandle på. Du bør kontakte Ciconia og få dem til å sende deg alle papirene de har på forsøkene dine og så videresende en kopi til Hausken og høre hva han sier. Og det kan sikkert være lurt å ta en prat med Ciconia også om hva de mener er problemet. Eggene dine ser jo fine ut, ikke sant? Og det er ikke problemer med befruktningen? Kanskje langtidsodling er noe for dere? Og kanskje du bør undersøke om de defekte egglederen dine kan være et problem i festefasen? Husk at Lenn ikke ble gravid før den tette egglederen hennes var fjernet for godt, og nå er hun 21 uker på vei!

Bare noen tanker fra meg - håper dere får en god prat om dette og finner veien videre sammen.

Klem

Skrevet

Jeg syns det er urettferdig at du skal begynne å blø igjen..... Du er tøff som holder humøret oppe.

Jeg er enig med de andre her inne ang Jon Hausken. Da jeg hadde mitt første ivf forsøk jobbet han på Haugesund sykehus og jeg likte ham med en gang. Han snakker med selvtillit og kunnskap men er likevel veldig ærlig. Det setter i hverfall jeg pris på. Jeg blev jo gravid da og fikk en nydelig sønn.

Da vi skulle ta vårt søskenforsøk ringte jeg rundt til forskjellige klinikker og sykehus men bestemte meg for Hausken. Han og de andre som jobber på Hausken klinikk er helt fanastiske. Han hører på hva du har å si og tar god tid til alle spørsmål. Han ringer deg opp privat hvis det er noe og du har alltid et telefonnr du kan nå ham på. Vi blev jo gravide på første søskenforsøket også så han stoler jeg fullt og fast på.

Lykke til med ditt valg og lykke til videre.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...