Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Kan det gå utover kvaliteten på mm at jeg slanker meg? Sulter meg ikke, men spiser veeeeeldig lite karbohydrater og kjøtt og masse grønnsaker, kylling og fisk. Noen som vet om det er uklokt når man ammer?
Divinity Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Vet at det ikke er anbefalt å slanke seg når en ammer, dette fordi at når du slanker deg skilles det ut giftstoffer fra kroppen din som kan gå i melken. Dette kan være svært uheldig for babyen din. Men, å bytte til et sundere kosthold kan vel ikke skade? Men, spis deg mett, og spis minst tre måltid for dagen
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Minst 3 måltider (frokost, lunsj og middag) og 2 mellommåltider! Så må du ta en brødskive og en frukt ekstra siden du ammer og forbrenner mer. Selv fikk jeg i meg veldig lite mat da jeg amma (hadde vært kvalm mye av svangerskapet, og matlysten kom ikke automatisk igjen etter fødsel), og det førte til lite og ikke særlig næringsrik melk, og jeg var helt utslitt, så lite mat er ikke bra. Men det er vel ikke det du skal...du merker nok selv hvis noe skjer med melka og vektoppgangen til babyen eller ditt eget energinivå.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Det er det jeg også har tenkt. Men bekymret meg litt siden jeg så og si har kuttet ut kjøtt og karbohydrater, men innbiller meg at det ikke har noe å si for melken... HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Dette ville jeg tatt opp med lege/ernæringsfysiololg og ikke en bunt med "forståsegpåere" her...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 og husk å drikke masse vann, særlig i denne varmen!! Jeg merker jeg får litt mindre melk hvis jeg drikker veldig lite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå