❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Noen som har opplevd dette og vil dele noen erfaringer?? Lurer sånn på hva som skjer..
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 88 DAGER???!!! Det var jo ikke lite heller.. Kanskje komme deg til legen? det var jo sinnsyk lang syklus da... Lengste jeg hadde var 38 dager og synes det var lenge... Håper du finner ut av dette da...
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Skal til gyn i juli. Fikk egentlig time i september men ringte å sa jeg ikke kunne vente så lenge. Men det er alikevel nesten en måned til. Blir gal av denne ventingen.
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 hehe...var ikke vondt ment altså...=o) ble bare veldig satt ut her... Synes det var veldig lenge å vente...Klart du blir gal av ventingen...Er det legen din som har henvist deg videre? Eller er det privat? ååå håper de finner ut av det...
Makko med to små gutter Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Been there.... Kjempe artig. Jeg gikk konstant å ventet. Hos meg var det stoffskiftet som var litt på bærtur, hadde få andre sympt. -Har ei venninne som har opplevd det samme i fht stoffskifteproblemer.
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har fått henvisning av legen. Håper bare det ikke er noe alvorlig....
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har tatt blodprøver og både stoff skiftet og hormonene var normalt, så skjønner ikke hva dette kan være. Har du normale syklusser nå??
Skuddårsmamma=) Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Hei! Jeg har nå passert 90 dager og tankene surrer rimeli bra i toppen for å si det slik. mange spørsmål og bekymringer for om alt er som det skal. Nesten litt godt å høre at vi er flere i samme situasjon, selv om jeg ikke ønsker at noen skal være i denne situasjonen. Selv skal jeg til legen i morgen for å ta blodprøver, men skal ikke til GU før i august. Lenge å vente synes jeg. Var alt likt da, skulle han vurdere å henvise meg til eksperter. Hvordan går du frem nå? Ønsker deg lykke til og håper TR kommer snart til oss begge :-) Klem
Makko med to små gutter Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Helt normalt nå ja. Dvs ikke fult så stabilt som før (hadde variasjoner på ca 1 time på når mensen kom). Går i dag ikke på stoffskifte medisiner.
trebarnsmamma? Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Kanskje du har PCOS. Det har jeg, og da har man laaaange sykluser. Det er et eget forum for PCOS her inne om du ser under debatter. Der ligger det masse informasjon om sykdommen. Den er ikke farlig, men den gjør det vanskelig å bli gravid.
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2007 Blodprøvene var normale så jeg får se hva so skjer når jeg er hos gyn i begynnelsen av juli. Håper på at han finner ut hva som skjer med denne kroppen min. Er det gyn eller faslegen din som vurderer å henvise deg videre???
trebarnsmamma? Skrevet 11. juni 2007 #12 Skrevet 11. juni 2007 Fastlegen din må evt vise deg videre til gynekologspesialist. Om du har PCOS vil dette kunne påvises ved ultralyd.
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. juni 2007 Jeg skal til gyn i begynnelsen av juli. Så det vil ikke vise på blodprøve?
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 11. juni 2007 MammaSnart..... Blodprøvene var normale så jeg får se hva so skjer når jeg er hos gyn i begynnelsen av juli. Håper på at han finner ut hva som skjer med denne kroppen min. Er det gyn eller faslegen din som vurderer å henvise deg videre???
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 11. juni 2007 #15 Skrevet 11. juni 2007 Min lengste syklus var på 120 dager heheh.. var ingenting galt med meg.. fikk primolut tabl som skulle sette i gang mensen.. oxo pergo for å få i gang el
trebarnsmamma? Skrevet 11. juni 2007 #16 Skrevet 11. juni 2007 Du kan lese om PCOS inne på forumet :-) Vanligvis vises PCOS på blodprøver.
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 11. juni 2007 Håper det er noe sånt med meg og.... Noe som enkelt kan gjøres noe med....
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 11. juni 2007 Peekabooo!Prøver på barn nr 2! Ok. Men da er det mest sansynlig ikke de jeg har siden blod prøvene var normale.
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 11. juni 2007 #19 Skrevet 11. juni 2007 Det trur jeg helt sikkert! For det var veldig vanlig at slikt skjedde sa gynekologen til meg.. De aller fleste var det ikke noe galt med..
Skuddårsmamma=) Skrevet 13. juni 2007 #20 Skrevet 13. juni 2007 Hei igjen! Ble litt borte her en stund... Det er fastlegen min som skal vurdere å sende meg vidre ja, men først etter svar på blodprøver og GU (som ikke skjer før i august!!) Har tatt de blodprøvene nå, men har ikke fått noe svar enda. Er det den samme veien du må gå også?? Blir litt vanting for deg også skjønner jeg! Men bra at blodprøvene dine var fine! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå