Flippa m Frida Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Er så spent på hvordan det har gått i dag!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hei på deg snuppa ) På ul nummer 2 på lørdag,bestemte legen at uttak skulle bli tirsdag,ikke mandag som først antatt.Så jeg satte el sprøyten i går jeg,og har hatt medisin fri dag i dag.I morgen skal vi til pers igjen. Gruer ikke for uttaket,mere for de 2 påfølgende dagene. Går det greit hos deg Flippa?Ikke lenge til ul for deg også nå... Dette er bare så spennende ) Klem fra
♣jolanta♣ Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Masse masse lykke til i morgen, Vilsågjerne!!! Dette går nok bra skal du se. Skal tenke på deg. Klemmer fra
Flippa m Frida Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 Åh, det er kjempespennende! Da er det bare å ønske så masse lykke til i morra, det blir kjempebra har jeg følelsen av ! Jeg var faktisk på en UL i dag, gyn ville se hvordan utviklingen var, og det så kjempebra ut, fine follikler på begge sider og flere på gang. Min "lokale" gyn er helt super.. Så håper vi kommer raskt i gang etter UL på fredag og at jeg kanskje blir ruger før helga er omme. Tenker på deg i morra! Masse klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå