ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 nå er det 6 dager siden jeg fødte kine, og jeg blør nesten ingenting bindene er stortsett tomme og helt hvite når jeg har vert på do (!!???) sist gang foss-blødde jeg nermest i allefall i to uker før det begynte å "bare" bli kraftig mensturasjons-blødning-aktig.. jeg måtte faktisk sy tre sting, men blødningen (renselsen) kommer jo fra livmoren... andre som blør lite? eller mye? )
*ønsker nr 2* Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 jeg blør ennå.. og poden er blitt 6 uker og to dager gammel.. jippi.. ekke mye, men nok til å være frustrerende
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 hei julie:) sist gang blødde jeg i 8 uker totalt, mener jeg å huske... men bare dytter litt jeg, hadde vert interessant å se hvordan det er med dere andre?
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 jeg blødde i 6 uker sånn ca
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Det er nå 3 uker siden jeg fødte, og jeg blør ikke lenger. Jeg tror dette er innmari individuelt. Jeg ble bekymra fordi jeg blødde lite, mens andre blir bekymra fordi de blør mye. Alt er like normalt var svaret jeg fikk, da jeg spurte :-)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 jeg blødde i ca 10 dager de snakket om en frisk blødning som skulle komme ca dag 14 når skorpen etter såret der morkaken satt skulle løsne dette har jeg ikke sett noe til nå er det gått 3 uker og det er bare litt farget slim liksom
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 tok ks 24 mai.. blødde 2 dager og så var det slutt til det kom litt på dagen bare.. nå er det helt ferdig. tok vel ca14 dgr max. blødde egentig ikke etter de 2 dagene, mer brunlig utflod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå