Gå til innhold

Har dere gått opp eller ned i vekt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 11+6 i dag..

Har gått ned 6 kg pga oppkast og liten matlyst

 

Men begynner å gå sakte oppover nå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er10+4 i dag og har hverken gått opp eller ned. Vekten står på nøyaktig det samme :-) (men magen presser seg etterhvert opp og ut av buksen, så kiloene er tydelig blitt omfordelt litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+6 og har gått opp 2-3 kg. Hadde enorm matlyst de første ukene, spiser mer jevnt og er mer nøye med maten nå så vekten har ikke gått mer opp siste uken iallefall.

Vann er det som frister mest å drikke og søtsaker syns jeg er aaaaalt for søtt og ekkelt nå heldigvis;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 4+2 og har gått ned 2 kg.. men det er fordi jeg spiser mye mindre enn før (overspiste litt før) og trener mer nå ;)

Er lei av å være overvektig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 uker på vei, og har gått ned halvannet kilo. Har jo ingen matlyst i denne varmen.. men det går vel fort andre veien igjen.. I forrige svangerskap la jeg på meg 18 (!!!) kilo.. så er ikke redd for at jeg skal bli for tynn, akkurat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+5. Har gått ned 2,5 kg..men jeg tenker at det ikke er så farlig så lenge jeg spiser..bittelitt, men ofte..den lille spiren tar det den trenger, det er den kommende moren som blir slapp og sliten...Har dessuten nok å ta av fra før, så jeg bare ser det som et pluss å gå litt ned før kiloene legger seg på etterhvert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 8+2 og har gått ned 1,6 kg. De har forsvunnet de siste to ukene. Da kom kvalmen og matlysta gikk ut vinduet. Får heldigvis i meg masse vann og epler. Og litt middag, men da ligger jeg rett ut etterpå med mer kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...