Gå til innhold

ringslynge

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestilt en, men den lar vist vente paa seg! :( hvor lenge kan man bruke den paa de smaa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kan brukes til de er "voksne". Husker ikke antall kg. Men på bildet i bruksanvisningen bæres en gutt på iallefall 4-5år.

Skrevet

oh...tviler paa at jeg gidder aa baere rundt saa mye paa gutten naar han er 5 aar! men der er jo supert at jeg kan bruke den en stund. haaper den kommer snart siden skuldrene verker av all baeringen.

Skrevet

Ja blir vel mer om man er på reisefot og småen på 5 blir trøtt og må bæres;)

Litt pussig å gå rundt å lage middag og bære småen på 5år;) hehe

Skrevet

hihih ja, faar haape jeg ikke maa det gitt! :) gleder meg til aa kan baere han uten at jeg skal slite ut armer og skuldre! heeerlig

Skrevet

Js den er praktisk. Jeg er ikke så flink til å bruke den da, tenker at jeg ikke skal bære han så lenge, bare til han sovner.. Men det kan ta tid før han sovner ja...hehe

Skrevet

ja, det er jo akkurat det. Min kar pleier ofte se ut som at han sover...meeeen naar jeg proeve aa legge han ned saa viser det seg at han bare har latesovet...ligger bare aa koser med oeynene igjen! :) luringen

Skrevet

Ringene og stoffet skal tåle 100 (!!!) kg:)

Så nå kan du bære rundt på lille til de skal flytte hjemmefra;)

Veldig glad i ringslynga vår, og det som står er at den brukes til 3-4 år max. Da er de så store at de ikke vil bære lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...