Gå til innhold

bobobaby....

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. ja hvis det er fint vær da. er ikke noe stas å grille i regnvær. så vi får krysse fingrene for at solen skinner for oss!!

Skrevet

Hvilken dag blir det da? Det e meldt fint vær til helgen, så tror ikke vi trenger å bekymre oss for det;)

Skrevet

jeg vet ikke. alle dager passer for meg. så dere får bli enige om hva som passer best for dere.

Skrevet

begge dager passer for meg også....men ok...Kan alle på Lørdag? Og klokkeslett bobo? Det får DU bestemme hehe;)

Skrevet

ok. skal vi si kl 15.00? syntes det er litt greit å begynne litt tidlig. så får vi deilig sol på terrassen. og så kan vi jo ta en tur og bade om noen har lyst til det?

Skrevet

vi kan ta det enda tidligere om dere vil det?

Skrevet

Høres ut som en gri tid å begynne på det:)

E vel rundt da de fleste spiser middag og sånn til vanlig:)

Skrevet

det høres bra ut

Skrevet

passer fint for meg:) får bare håpe det har blitt litt varmere ute da, i går og i dag har det jo vært direkte kaldt og guffent.. *huff*

Skrevet

det er bra. ja tror vi utsetter det hvis det er like surt som i dag. er ikke noe kos å sitte ute da. men det ser vi når helgen nærmer seg litt mer.

Skrevet

nå er det sol her hos meg. det lover jo bra. : ) åhh som jeg gleder meg til lørdag. blir så koselig. blir mye koseligere å sitte å slappe av på en terrasse i fint vær, enn bråkete burger king!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...