Gå til innhold

Dere som er i sjette uke


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere graviditetssymptomer nå? Hva kjenner dere? Jeg er gravid for andre gang og synes å huske at jeg var helt vrak på denne tiden sist. Trøtt og dårlig. Det eneste jeg kjenner nå er ømme bryster og at de har vokst noe. Ellers er jeg i storform. Ikke trøtt, ikke kvalm ingenting... Jeg er nesten litt bekymret siden jeg har så få symptomer... Har hatt bittelitt blod i utfloden, men ingen smerter. Hvordan har dere det nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er i uke 8, men hadde d også sånn som du i uke 6. Hadde bare ømme pupper jeg.. men merker litt de siste dagene nå at jeg er veldig trøtt og litt småkvalm i løpet av dagen, men ikke store greiene. De sier visst at man bare skal kose seg og være glad for at man ikke merker stort ;)

så du må gjøre det, tror ikke du trenger å bekymre deg så lenge du ikke har blødninger og smerter i magen..

Masse lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+2. Jeg har dritømme pupper, stikkinger i siden, er kvalm, trøtt.. Ja hele smørbrødlisten. Jeg har mistet flere ganger før så jeg går og kjenner etter symptonene veldig da.. Mulig noe av det er psykisk.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...