Gå til innhold

Utrolig FLOTT ks-samtale på Bærum sykehus!!

Anbefalte innlegg

Kommer akkruat fra en utrolig flott samtale om ks på Asker og Bærum sykehus. Jeg har fødselsangst (er førstegangsfødende) og hadde samtale med en utrolig hyggelig jordmor idag. Hadde en god dialog med henne og fikk sympati for min fødselsangst. KS selvsagt innvilget på stedet. Jordmor var åpen og viste både interesse for min angst og ga meg masse god informasjon om tiden før, under og etter et keisersnitt. Jeg er bare så lettet over både at keisersnittet er innvilget, + måten jeg ble møtt på av jordmor.

Jeg fortalte henne om alle "moralprekner" jeg hadde fått av kjente og ukjente i forbindelse med ks og hun sa forklarte meg at hele ks-debatten er feiltolket og hauset opp i media.

Nei, nå skal ut å feire med en IS....

Fortsetter under...

Så godt å høre :-D

Blir så glad når jeg hører om sykehus som lytter til oss gravide og møter oss med respekt. Burde jo selvfølgelig egentlig være et minstkrav, men ser jo hvordan andre her inne blir behandlet, f.eks på Haukeland grøss...

Superbra at det ordnet seg for deg, mineliten. Gratulerer så masse!

Hei mineliten

Ble veldig glad da jeg leste innlegget ditt. Jeg skal på fødselsamtale med en lege på bærum om to uker, og jeg gruer meg veldig. Har født før og sleit veldig mye etterpå. vil nok gjerne ha ks denne gangen. Frykter at sykehuset skal bagatalisere det som skjedde sist. Ble derfor glad når du finner dem imøtekommende. Lykke til videre med deg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...