Gå til innhold

flere som kjenner liv????er i uke 13

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg innbiller meg også at jeg kjenner den,men siden dette er førstemann så kan det jo være ønsketenkning, jeg er 12+4. Glemte å spørre da jeg var på UL på fredag,var så lettet for at alt hadde gått bra at jeg glemte det i farten,men skal på riksn på torsdag på UL,pga epilepsi,så da skal jeg prøve å huske på å spørre da.

tror vi snakker om 2 forskjellige ting, jeg trodde det var snakk om at dere kjente livmoren over bekkenet. Jeg har av og til noe stikk,kramper på høyre side,men synes det er litt for langt opp til å være livmoren,jeg har hele tiden hatt voksesmerter i livmoren. Nei,nå ble jeg forvirret gitt....

Annonse

Jeg er helt overbevist om at jeg har kjent liv ifra mitt lille nurk...er 12+4. Har kjent sånn "leamus", små knepp og bobling til tider! =)

Har kjent det hver dag i flere dager nå og er rimelig sikker på at det er barnets bevegelser og ikke bare luft/innbilning...kjente det i uke 14 med nr 1.

Kjempeartig =)

Det høres helt utrolig ut. Så heldige dere er! Jeg også vil :-)

Kjente ikke noenting før i uke 18 med førstemann, så jeg forventer ikke å kjenne liv før om en måneds tid - tidligst. Men det hadde jo vært veldig hyggelig!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...