Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har så lyst å kjøpe en herqules raptor 3 spin. Noen som har noen erfaringer med denne vognen?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg synes også denne vognen er flott. Håper det er noen med erfaring her inne...?
Lille søtnos Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Fin å se på, men veldig tung i forhold til andre vogner. Det finnes andre vogner med 3 hjul som nok er bedre. En ulempe med denne vognen også er at det er veldig få butikker i Norge som selger dem, så¨det kan være litt tungvint dersom man trenger ekstrautstyr eller det skulle skje noe med vognen. Jeg anbefaler den derfor ikke, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Har du den selv? Jeg synes den var både finere og bedre å trille enn noen annen 3 hjuling jeg har prøvd på markedet jeg...Men vi er jo alle forskjellige. Vår herqules vogn skal snart i bruk for andre gang.Vesla i magen vil nok bli like fornøyd i den som storebror har vært.Ikke minst har vognen vært god og trille både for meg og pappan )
Lille søtnos Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har hatt den, men valgte å bytte den. Den har mange fine detaljer, fint design og det med svingbart forhjul er også veldig praktisk. Jeg synes likevel den er for tung. Jeg har også hatt quinny feestyle med svingbart forhjul og hartan skater med låst forhjul, og begge de har vært mye enklere å håndtere. Jeg synes herqules har tyngdepunktet for langt fremme slik at den blir tyngre å løfte opp på fortau, inn på bussen osv. Det er jo likevel som anonym over her skriver, at man er forskjellige. Vi har jo også ulike behov og bruksområder for vognene, så derfor er det ikke en vogn som passer for alle.
KaHen*mamma til Robin* Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Vi har også herqules raptor 3 spin.....og jeg er KJEMPE FORNØYD. Den er kjempe fin og se på og jeg synest de breie dekkene gjør at jeg kommer frem over alt uansett føreforhold. Jeg anbefaler altså denne vognen....men det er jo selvsagt individuellt hva man liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå