Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var innomnav kontoret når jeg skulle søke om foreldre penger og der fikkjeg beskjed om at jeg ikke trengte be arbeidsgiver fylle ut inntekts og skatteopplysninger på meg siden jeg har vært sykemeldt over lengre tid, men nå har jeg fått brev om at jeg må skaffe disse opplysningene likevel og det er snakk om en uke til jeg går ut i permisjon..... Nåvil det jo ta sinnsykt lang tid før jeg vil få svar på permisjons søknaden siden det vil ta tid førarbeidsgiver får sendt inn disse opplysningene.... Hva i alle dager skal jeg gjøre i mellomtiden då??? uten foreldrepengene mine vil vi ikke klare oss økonomisk sett....

Blir gal av det offentlige.

Fortsetter under...

Arbeidsgiver trenger ikke bruke så lang tid på å sende inn skjema da. Og når det handler om penger kan nav utbetale i det øyeblikket de har gjort vedtak. I mitt tilfelle hvertfall fikk jeg penger før jeg fikk brev om vedtak. Det brevet fikk jeg etter at jeg gikk ut i perm.

Tror uansett du får utbetalt det du får i sykepenger fra nav, var hvertfall det jeg fikk. De sa at dersom man mottar sykepnger fra nav når man går ut i perm er det det som teller som grunnlag for permpengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...