Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jenten min på 4mnd vil ikke ligge ned på teppe eller under lekestativet. Hun blir helt hysterisk og hyler til jeg tar henne opp. Tenkte først at hun hadde behov for mye kos og nærhet, men hun storkoser seg i vippestolen. Noen som vet hva det er og om det er noe jeg kan gjøre med det?
ditte&malusken&lillebror Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 dytter... hun skriker på stellebordet også, men kan godt ligge på fanget
milk Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Huff, jeg har det samme problemet, men her er tulla 7 mnd. Begynner å bli tung å bære hele tiden nå Problemet startet vel da hun var ca. 3 mnd. og varer fremdeles. Legger henne ned, men det går kun kort tid før hun hyler og vil opp på fanget. Tulla her storkoser seg også med å huske i vippestolen. Nei, jeg har dessverre ingen gode råd å gi deg, men kanskje noen andre har? Får håpe det! Vi har trent på å ligge på gulvet hver dag i laaaang tid nå, men til ingen nytte. Lar henne skrike i litt (ca. 30 sek.) før jeg tar henne opp, men det hjelper jo ingen ting (Råd fra helsesøster!). Puh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå