Gå til innhold

noen som har fått tidlig UL etter SA??


Solstrålen80 *gutt og jente*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg skal til ul når jeg er 9+0, altså på onsdag. Hadde SA i uke 7/8 sist jeg var gravid.

 

Gleder meg til ultralyd!

 

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! bare bra,testet positivt på lørdagen:)

 

håper jeg også får tidlig UL.

 

måtte du mase deg til det eller var det en selvfølge at du skulle ha det?

 

var det hos jordmor eller lege som ordnet det?

 

formen bra da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var gynekologen jeg var til når jeg mistet som sa det til meg da, at neste gang jeg ble gravid kunne jeg komme til henne etter uke 8 for ultralyd, og at jeg slapp å få henvisning. Hun skrev det i journalen min.

 

Du kan snakke med fastlegen din, evt ringe dit du var når du mistet, du fikk kanskje ultralyd da?

 

Formen min er litt sånn opp og ned, føler meg dum som ei ku og varmen hjelper ikke, og er kvalm ca hver tredje dag. Puppene er rare (eller annerledes, som kjæresten min så diplomatisk sier..), jeg er trøtt og sånn, men begynner å være litt roligere for at det kan gå bra denne gangen. Var nervevrak frem til jeg var ca 8+0...

 

Så flott at du ble gravid igjen så fort, da! Tenker det er vel litt skummelt for deg også, kan godt forstå du vil ha ul!

 

Lykke til videre, og gratulerer med spiren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fott at du er tilbake allerede!!!!! Deilig kan jeg tenke meg, å slippe å vente mer... Gratulerer så masse :o)

 

Jeg hadde en tidlig UL forrige mandag (uke 12), etter sa. Spurte legen, og det var greit det. Herlig å se lille nurket danse salsa :o)

Det er jo bare å spørre legen, eller ringe å be om henvisining om du ikke tar det privat. Da trenger du ikke henvising.

 

Nå tror jeg vi har solstrålen&julemirakelet, Solstråle (mener å ha sett det nicket), og så du Solstrålen back again :) Så m¨må vi holde tungen rett i munnen. Fint nick da :o)

 

Lykke til videre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk!! :)

var jordmor som ordnet med UL for meg når jeg hadde SA.

kan jo høre med henne om noen uker.

ja det var mange solstråler ja;)

 

lykke til du også!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...