Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 på onsdag har jeg siste eksamen... Gleder meg så sinnsykt til å bli ferdig!!! det har vært helt jævelig for å si det sånn... varmen og all lesinga høygravid... veit ihvertfall at når jeg skal få nr 2 skal jeg ikke være student... må jo legge til at jeg har jobbet mer enn fullt ved siden av da, så var mye å ta igjen av lesning, siste måndene... nå er det skjerpings! Vet ikke om jeg klarer å få den beste karakteren akkurat, men nå vil jeg bare bli ferdig. Utrolig imponert over dere som klarer å pugge dere frem til en topp karakter i denne varmen....det er godt gjort det!!
Erisa* Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg er bare "smågravid", dvs 8+5, men syns det er usedvanlig vanskelig å lese til eksamen. Er sikker på at jeg har fått lavere IQ av å være gravid. Men det blir godt med ferie, da! Du får vel dobbel glede, både ferdig med eksamen og få en baby! Når har du termin?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 he,he føles virkelig som om jeg har mistet en vesentlig del av hjernen... Ja, blir egentlig trippel glede, permisjon fra jobb (jobbet 100%) og studier. Og termin om 14dager.. Er sååå deilig å være ferdig idag!!!! Hvordan har det gått med eksamen din da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå