Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hei dere! Jeg har nå tatt Progynova 2 mg 3 ganger daglig i snart 1 uke. Merker så langt ikke noe. Lurer derfor på om det er noen andre som merket mye mens dere gikk på Progynova? Jeg tenker med en gang "kanskje jeg ikke reagerer riktig på Progynovaen" jeg da.... Hmmmmm....
Fride08 Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hei Lillingønske.. Jeg har ikke merka så veldig mye til progynovaen, utenom skikkelig vondt i hode et par ganger.. Har vært litt kvalm i noen dager også nå, men ellers ikke noe spes.. Tror ikke det er noen "riktig" måte å reagere på medisiner på, men jeg har alltid fått bivirkninger av ALT! hehe.. vær glad for at du ikke merker noe! 1 uke på medisinene..hmm, da er det vel snart ul? Denne gangen må d bare være vår tur!! Lykke til! Klem
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg merket ikke noe av progynova. Hadde tre runder.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Takk begge to Nei, jeg skal nok bare være glad til at jeg ikke merker noe... Var bare det at jeg merket mye til medisinene forrige gang, men det er jo noe ganske annet dette enn spray og sprøyter Jeg har også hatt ganske vondt i hodet, men tror det kan være pga den intense varmen også... 30 grader merker jeg på hodet mitt! Eirin, jeg har gått på Progynova siden tirsdag, så i morgen er det 1 uke - UL på onsdag Ser frem til det altså! Håper inderlig det er vår tur nå, ja!! Hvordan har du det? Klem
allegodetingertre Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Hadde litt vondt i hodet, svimmel og trøtt de første dagene, ellers ikke noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå