Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg skal gi han mme, for jeg klarer ikke å pumpe ut ordentlig slik at han kan få mm en hel kveld. Og, jeg vet at han "liker" mme for han fikk det i begynnelsen før ammingen kom ordentlig igang. Men, hvordan skal jeg gå fram? Bør jeg gi han et helt måltid med flaske eller bare prøve litt og så amme han etterpå? Blir jo dumt for meg å "hoppe over" et måltid og, eller går det greit? Da tenker jeg i forhold til produksjonen, melkespreng får jeg nesten ikke... Han er 11 uker.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Hvis han tar flaska er det ikke no i veien for at han kan drikke hele. Har trent med flaske i 2 mnd nå, prøvd å gi 1-2 flasker om dagen men han vil ikke ha. blir bare sint og grinete og spytter den ut. huff, får nok aldri gått ut alene jeg
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg hadde ville ammet ham litt først, så han ikke var stupsulten når han fikk flaska. Om det går bra, prøv å gi et helt måltid med flaske. La gjerne noen andre gi flaska, de vil jo helst ha ekte vare vet du, og kjenner jo lukta av melka di...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå