Gå til innhold

Noen fra Kristiansand?

Tresnartfire

Anbefalte innlegg

Jeg er 21 år og har termin i februar. Fant altså nettopp ut at jeg er gravid, noe som er både skummelt og fantastisk. Har ett år igjen på bachelor, men rekker vel bare ett semester før babyen kommer. I og med at jeg er såpass ung, er det ingen av vennene mine som skal ha barn. Er derfor interessert i å bli kjent med andre i samme situasjon. Er jo litt gøy å kunne dele litt erfaringer osv.

Fortsetter under...

Heihei! Jeg er ei jente på 20 år, som har termin 28 juni. Bor for tiden i Oslo, men flytter til kristiansand i august. Har venner i Kristiansand, men er også som du sier ung, så jeg er den eneste av dem som kommer til å ha barn i nærmeste framtid. Kunne derfor godt ha tenkt meg å blitt kjent med noen som har barn\vordrene mødre! Jeg har studert første år av sosionomstudiet her i Oslo, skal fortsette på HIA. Har faktisk aldri vært i kr.sand, men skal flytte dit da jeg kan fullføre mitt studie der, samtidig som sambo kan studere det han har lyst til:)

Annonse

Jeg er 24 år, venter barn 21. desember.. flyttet ned hit fra stavanger i april i år og har bare bacheloroppgaven igjen nå, så er i teorien ferdig på universitetet i stavanger...

Jeg synes det hadde vært kjempegøy å truffet andre i samme situasjon her i kristiansand :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...