Tresnartfire Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg er 21 år og har termin i februar. Fant altså nettopp ut at jeg er gravid, noe som er både skummelt og fantastisk. Har ett år igjen på bachelor, men rekker vel bare ett semester før babyen kommer. I og med at jeg er såpass ung, er det ingen av vennene mine som skal ha barn. Er derfor interessert i å bli kjent med andre i samme situasjon. Er jo litt gøy å kunne dele litt erfaringer osv.
Tufsa:) Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Heihei! Jeg er ei jente på 20 år, som har termin 28 juni. Bor for tiden i Oslo, men flytter til kristiansand i august. Har venner i Kristiansand, men er også som du sier ung, så jeg er den eneste av dem som kommer til å ha barn i nærmeste framtid. Kunne derfor godt ha tenkt meg å blitt kjent med noen som har barn\vordrene mødre! Jeg har studert første år av sosionomstudiet her i Oslo, skal fortsette på HIA. Har faktisk aldri vært i kr.sand, men skal flytte dit da jeg kan fullføre mitt studie der, samtidig som sambo kan studere det han har lyst til:)
Tresnartfire Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Så bra Da er ikke jeg den eneste. Hehe. Hadde vært gøy å blitt kjent?!? Bare å si fra når du nærmer deg byen. Flyttet hit for et par år siden for å studere, og trives kjempegodt her:)
Tufsa:) Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Ja!! Hadde vært supergøy! Hvor kommer du egentlig fra da? Jeg er egentlig nordlenning jeg, men har bodd i oslo i et år nå Vi flytter rundt 10 august! Hva studerer du?
kiler_i_magen:) Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 hei. jeg er 24 og bor rett utenfor kr.sand. fant nettopp ut at jeg er gravid:) holder på med min andre utdannelse, skal ut i lærlingssituasjon men vi får se hvor langt jeg kommer med det nå gøy å høre fra andre i samme situasjon ja.. lykkw til alle sammen:)
Pjokkemamma* Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg bor og i Kr.sand. Er 23 år og venter barn 1.nov, hadde vært gøy å komme i kontakt med noen i lignende situasjon ja...
Tresnartfire Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2007 Jeg kommer fra Ski, ca 20 min utenfor Oslo. Studerer økonomi her, veldig greit Vet du hvor dere skal bo eller?
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er 24 år, venter barn 21. desember.. flyttet ned hit fra stavanger i april i år og har bare bacheloroppgaven igjen nå, så er i teorien ferdig på universitetet i stavanger... Jeg synes det hadde vært kjempegøy å truffet andre i samme situasjon her i kristiansand
Tufsa:) Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Vi har fått leilighet på Nedre Lund:) Flytter dit helga den 10 august! Er jo mange her, kanskje vi må ordne treff etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå