Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk den på helsestasjonen,har brukt den noen få ganger, men jeg liker best sebamed sin babyshampo.På sykehuset var det babyline sin olje, og den syns jeg det lukta tran av, fysj.

Ble han tørr i hodebunnen eller på hele kroppen?

Skrevet

vi bruker den og er godt fornoeyd! ikke toerr i det hele tatt! :) men virker ikke som at lillegutt har spesielt sensitiv hud da. ikke blitt roed i det hele tatt under bleien enda. saa man maa kanskje bare se an hva som funker for sin baby?

Skrevet

gutten min og.bruker ikke shampo,bare babyline Bad.funker bra og lukter godt

Skrevet

samme som januarprins her. Trenger vel strengt tatt ikke shampoo når de er så små?

Skrevet

Eh, det er vel forskjellig på hvor mye hår babyen har? Lillejenta hadde 3 cm langt hår når hun ble født, og 10 cm når hun var 5 mnd. Så noen må nok bruke sjampo fra fødselen ja...

Skrevet

min har saa mye haar at jeg syntes nesten han maatte ha shampo. men det er jo saann at de fleste babyer nester ikke har haar og da er det jo ikke noedvendig med shampo.

Skrevet

Vi har baby som har hatt masse hår siden han ble født. Brukte shampoo de første mnd, men håret og hodebunnen ble mye finere når vi kuttet ut shampoo. Har brukt flere typer, bl.a babyline og coop sin.

Nå bruker vi shampoo kun når håret er skikkelig tilgriset av grøt og annen mat. Ikke ofte..

Skrevet

var bare i hodebunnen har sånn annen oppi badevannet...nei vet de ikke trenger såpe men skulle bare prøve..han ble skikkelig tørr....

Skrevet

hvor gml er han?

Har du prøvd å bade uten å bruke sjampo? Hvordan blir hodebunnen da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...