Gå til innhold

Hallo alle spådamer:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid (førstegangs) i uke 33+6, og kunne svært gjerne tenkt meg å bli spådd, for å se.. har blitt spådd et par ganger tidligere, og det har stemt med meg, og synes det blir en mer og mer spennende hver gang..

Det jeg lurer på denne gang er: noen som kan se noe angående kjønn på det lille nurket i magen min, og kjønn/hvor mange flere barn vi får? Lurer også veldig på om dere kan se noe om når barnet har tenkt seg ut(før/etter termin). Min termin er 31.07.07. Min f.dato er 23.03.84 og hans er 05.10.84.

Håper noen har lyst å hjelpe meg.. Venter i spenning..:-)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil spå meg?? :-(

• 3 uker senere...
Skrevet

prøver meg på en liten dytt igjen jeg.. skal tro om jeg bhar lenge igjen før jeg får se hva dette her blir..

Skrevet

opp på topp

Skrevet

fikk opp gutt....som kanskje kommer litt før......men i tegnet løven....så etter 23.7....

det ligger iallefall en gutt til på deg i framtida...

Skrevet

Hei Rama73..

Tusen takk for svar.. Det her blir spennende å se, sunze fikk nemlig opp jente på meg.. For meg er det akkurat det samme hva det blir, bare barnet er friskt.. Gleder oss veldig her vi nå, begynt å bli litt utålmodige også nå, så det høres bra ut at både du og sunze tror lille gull har tenkt seg ut til oss litt før i alle fall..

Får du opp en gutt til på meg i framtida?? Bare ett barn til eller?? Har nemlig planer om å få 2-3barn(inkludert det i magen) jeg og samboer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...